bodemplaat motorruimte

Forumindex Forums Modellen Astra bodemplaat motorruimte

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18410113
    T_Astra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 February 2021

      Over de onderwerp, ik heb die dus niet onderzitten bij mijn astra uit 2014 met 90K op de teller, hoort er 1 standaart onder te zitten of niet?

      Een 2de vraag of mededeling is, de voorkant scheurt over de grond wanneer ik van zo’n drempel af rij. Ik rij dan gewoon met rustige tempo, wanneer de voorkant inveert bij het afrijden raakt het de grond.

      Is dit normaal, ik vind de dempers wel comfortabel of zijn ze versleten? Het is niet verlaagd lijkt mij.

      #18410415
      T_Astra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2021

        Heeft niemand een idee?

        Als er nooit iets onder heeft gezeten, dan hoeft het ook niet van mij. Maar als er wel 1 onder hoort te zitten laat ik de garage gelijk onder zetten.

        Al mijn eerdere autos hebben allemaal een plaat onder gehad, deze niet :unsure: .

         

         

        #18410516
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Geen idee of er zo’n plaat onder hoort.

          Je zou is hier kunnen kijken of je iets vindt bij jouw auto:
          https://opel.7zap.com/en/car/

          Schokdempers kan je zelf testen door er flink een paar keer op te duwen en te kijken of de auto blijft bewegen.

          #18410661
          T_Astra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 February 2021

            Daar is wel een beschermplaat voor slecht wegdek te verkrijgen.

            Wat ik me dus afvraag. Hoort ie hier niet onder te liggen standaart?

            Laat dan een astra eigenaar even de motorkap open doen en kijken bij zijn eigen auto.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.