ik d8 dat er iets met me stuurbekrachteging was,
maar nu is sinds vandaag misschien me bobine kapot,
mijn vraag is hoeveel spanning moet er op de bobine staan ?
ik meet 9v klopt dit ?
en hoe kan ik testen of me bobine nog goed is ?
en op je bobine komt daar gwn een geschakelde fase nul naartoe ?
please help me want zo een bobine kost nieuw van bosch 250 euro :wtf:wtf:wtf
nou meter der bij gepakt .:o
even bobine losgekoppeld,
toen had ik 12v op me draaden die op me bobine zitten,
maar zodra ik aan me stuur trek/draai, gaat me spanning omlaag naar 3volt 6volt enz.
op de bobine moet dit toch gewoon 12 volt zijn ?
ik heb wel een ingebouwde electrische stuurbekrachteging zou die er iets mee te maken kunnen hebben ?
ik alles achter me dash nageken geen draden die raken ofzo misschien kabel breukje ofzo ???
wat denken jullie ?
de grootste vraag voor mij is nu waar lopen normaal je bobine draaden naartoe?