BMW! Als ze recycleren, zijn er geen tweedehands en moet iedereen nieuw kopen?

Forumindex Forums Overige Auto algemeen BMW! Als ze recycleren, zijn er geen tweedehands en moet iedereen nieuw kopen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18348630
    robert1701
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 November 2005

      BMW! Als ze recycleren, zijn er geen tweedehands en moet iedereen nieuw kopen?

      Zie in het filmpje in welke goede staat die BMW’s en Mini’s nog zijn en toch worden ze gerecycleerd. Ik wou dat mijn auto er nog zo goed uitzag.

      Is het de filosofie van BMW om zoveel mogelijk “tweedehands” wagens van de markt te halen, zodat iedereen enkel nog een nieuwe kan kopen???

      Zoveel tijd, energie en grondstoffen ingestoken! Hoe zit het hier met de carbon footprint?

      De reacties zijn uitgeschakeld voor deze video. Er zouden anders wel wat lelijke woorden kunnen vallen denk ik.

      Willen ze de mensen, die enkel een tweedhands kunnen betalen uit hun BMW weren? Enkel BMW’s voor “rijke stinkers”?

      https://www.youtube.com/watch?v=ObbO4RJNcvU

      #18348635
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        jeetje wat zonde. Het lijkt er inderdaad wel op dat bmw de tweedehandjes uit de markt wil halen en alleen maar nieuw wilt verkopen.

        #18348642
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          Wat apart zeg. Recyclen is goed maar dit lijkt wel alsof ze veel te ver gaan. Naar mijn mening hadden ze deze auto’s makkelijk nog een nieuw leven kunnen geven.

          #18348647
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            heb al genoeg van dit soort filmpjes gezien…
            9 van de 10 keer gaat het om test autos… of prototypes.. ( aangezien dit al een oud filmpje is)
            die dus na het testen niet meer de weg op kunnen/mogen
            doen ze overigens bij SRT ook met de hellcat.. er werden een handje vol hellcats gebouwd als prototype en test autos en na hun taak volbracht te hebben worden ze gesloopt… het is jammer.. maarja..

            #18374288
            Andrew222
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 May 2020

              Voertuigen recyclen is een goede zaak, maar BMW lijkt meer auto’s te willen verkopen. BMW heeft veel auto-informatie bijgewerkt op otohome.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.