Bluetooth activering

Forumindex Forums Modellen Astra Bluetooth activering

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18351224
    Essie34
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 January 2018

      Goedemiddag,

      Via mijn plaatselijke Opel dealer kom ik er helaas niet helemaal uit. Hopelijk kan iemand mij adviseren.

      Enkele weken geleden hebben ik een Opel Astra occasion aangekocht uit 2011. Dit was niet bij de Opel dealer en bij de aankoop werd netjes aangegeven dat het niet helemaal duidelijk was of de bluetooth werkte en dat die mogelijk nog geactiveerd moest worden.

      Alle knoppen voor de telefoon zitten op de boordcomputer en het stuur, echter de “telefooninstellingen” zijn niet te vinden via het menu configuratie. De boordcomputer zou wel bluetooth moeten hebben volgens de handleiding (CD400). Hier is bij de aankoopkeuring bij de dealer kort naar gekeken maar was wat onduidelijkheid over.

      De vraag is of de telefoonverbinding via bluetooth dus “geactiveerd” kan worden of dat er bijv. een update van de software nodig is om dit te realiseren? En zoniet… Is er een mogelijkheid toch bluetooth te laten installeren of is dit alleen mogelijk middels een apart apparaat (parrot o.i.d.)?

      Vrgr en alvast bedankt voor het meedenken.

       

       

      #18351234
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Handleiding is met algemeen info. Er is geen bluetooth module in uw auto.

         

        #18351319
        Essie34
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 January 2018

          Goedenavond,

           

          Dank voor uw reactie. Mocht u gelijk hebben.. Dan is het toch vreemd dat wel de besturingsknoppen van bellen/mute en voice control aanwezig zijn?
          Weet u of er een mogelijkheid is om alsnog bluetooth te installeren?

           

          Vrgr

          #18351356
          Michel Van Bijsterveld
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 December 2017

            Dat is in heel veel autos aanwezig.

            Maar werkt nidt altijd.

            #18351357
            pjotter
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 November 2013

              [quote quote=18351319]Goedenavond,

              Dank voor uw reactie. Mocht u gelijk hebben.. Dan is het toch vreemd dat wel de besturingsknoppen van bellen/mute en voice control aanwezig zijn?
              Weet u of er een mogelijkheid is om alsnog bluetooth te installeren?
              Je kunt dit ook naderhand via deze kit zie linkbluetoothkit
              https://imgur.com/S7Z9r07

              Vrgr[/quote]

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.