Bluetooth-probleem op Insignia 4×4 opc 2016

Forumindex Forums Modellen Insignia Bluetooth-probleem op Insignia 4×4 opc 2016

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18474183
    michio42
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 July 2022

      Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn Insignia. Bluetooth maakt eigenlijk problemen. Net als wanneer je een apparaat voor de eerste keer koppelt, werkt de muziek en is alles in orde. Maar als je weer verbinding maakt met bluetooth de volgende keer dat er geen muziek wordt afgespeeld. Alsof het is aangesloten en muziek speelt, kun je het zien, maar er is geen geluid, je hoort niets. Dan moet ik het apparaat volledig ontkoppelen en opnieuw koppelen met de pin en alles en dan werkt het, maar na de volgende keer opnieuw verbinden werkt het niet. Is hier een optie voor, een of andere oplossing of zoiets, ik heb de auto 2 weken geleden gekocht en dit irriteert me zo hard.

      #18478677
      das998
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 July 2022

        [quote quote=18474183]Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn Insignia. Bluetooth maakt eigenlijk problemen. Net als wanneer je een apparaat voor de eerste keer koppelt, werkt de muziek en is alles in orde. Maar als je weer verbinding maakt met bluetooth de volgende keer dat er geen muziek wordt afgespeeld. Alsof het is aangesloten en muziek speelt, kun je het zien, maar er is geen geluid, je hoort niets. Dan moet ik het apparaat volledig ontkoppelen en opnieuw koppelen met de pin en alles en dan werkt het, maar na de volgende keer opnieuw verbinden werkt het niet. Is hier een optie voor, een of andere oplossing of zoiets, ik heb de auto 2 weken geleden gekocht en dit irriteert me zo hard https://omegle.onl/ https://xender.vip/.%5B/quote%5D

         

        I got this,..

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.