Bleutooth en meedere Iphones.

Forumindex Forums Modellen Mokka Bleutooth en meedere Iphones.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344843
    Ro ker
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 November 2016

      Ik heb een Mokka 1.4 T Innovation, bwjr 2016.

      Vaak heb ik twee Iphones tegelijk bij me in de auto. Om via bleutooth handsfree in de auto te kunnen bellen activeer ik nu in de apparatenlijst één van beide Iphones. Komt er een telefoontje op de andere niet geactiveerde Iphone binnen dan kan ik daar niet handsfree mee bellen omdat die telefoon niet is geactiveerd in de apparatenlijst. Als ik die andere Iphone handsfree wil gebruiken moet ik die eerst in de apparatenlijst activeren en vervalt de mogelijkheid van handsfree bellen van de eerste Iphone,

      Is het mogelijk om beide Iphones tegelijkertijd in de apparatenlijst te activeren, zodat ongeacht op welke Iphone het gesprek binnen komt ik met beide Iphones altijd handsfree kan bellen?

      :help:

      Grtjs,

      Frank

      #18344962
      h.garnier
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 May 2014

        Hallo Ro ker,

        Het is niet mogelijk om 2 telefoons tegelijk hiervoor te gebruiken, dat is bij geen enkele auto mogelijk.
        Ook is het niet mogelijk dat bij aanzetten van de auto de bleutooth automatisch zoekt naar een telefoon.
        De telefoon die is gekozen, is de enige waar de bleutooth verbinding mee maakt.
        Heb je een andere telefoon zul je deze bij de instellingen eerst moeten kiezen.

        Een optie is, als je toch zo graag wilt dat je onder het rijden met 2 telefoons handsfree kunt bellen, is een van de telefoons doorschakelen naar de ander,zodat alle telefoontjes binnenkomen op 1 toestel, en die natuurlijk verbonden is met je bleutooth.

        Groetjes

        Henk

        #18344967
        Ro ker
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 November 2016

          Hallo,

          Duidelijk antwoord. Dank voor je reactie.

          Grtjs,

          Frank

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.