Blaupunkt CD300D RDS neemt geen cd’s meer in

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Blaupunkt CD300D RDS neemt geen cd’s meer in

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262929
    InjectTheVenom
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 December 2004

      De eerste keer dat ik een cd wilde proberen nam hij hem probleemloos in, maakte vervolgens een hoop kabaal alsof de lezer vast zat, na een paar knoppen ingedrukt te hebben ging hij wel spelen maar niet van harte. Uitwerpen verliep ook niet probleemloos en inmiddels neemt hij helemaal geen cd’s meer in, radiogedeelte functioneert wel probleemloos en speelt mooi zuiver geluid af.

      #18203247
      InjectTheVenom
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 December 2004

        Vanmiddag het ding geopereerd maar heb geen afgebroken of anderszins merkwaardige dingen gevonden. De radio kapt wel de muziek als er een cd in gestopt word maar het motortje laat de rol niet bewegen.

        #18203248
        Mr.F
          Lid sinds:
          3 November 2008

          ouwe teringzooi ! :jerry

          zonder gekheid, moest je nog een cd300 in astra uitv. nodig hebben laat je het maar weten!

          #18203249
          InjectTheVenom
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 December 2004

            Ik geef gewoon Van Halen de schuld ervan :jerry Sinds die cd de eerste en enige keer gespeeld heeft kan ik het bekijken wat het ding betreft.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.