binnenwerk sleutel astra g

Forumindex Forums Modellen Astra binnenwerk sleutel astra g

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    OscaR-16v
    Deelnemer

Ik heb mijn sleutel omgebouwd naar dezelfde sleutel als de astra h. Binnenwerk van mijn originele sleutel overgezet + de transponder(meende dat dat zo wordt genoemd). werkt allemaal goed.

maar nu de volgende vraag, Zou graag de oude sleutel weer compleet willen maken. zodat ik 2 sleutels heb met afstandsbediening. Mijn broer werkt op de sloop, dus zo’n binnenwerkje kan hij zo meenemen.

Maar hoe zit dat met de transponder? kan iemand mij vertellen hoe ik te werk moet gaan?

Haasje17
      Moderator

Transponder en binnenwerk kan je inleren in je imobiliser en kiekert.
        Transponder die in een andere g is gebruikt kun je niet meer inleren, transponder uit een f kun je wel inleren in een g en andersom.

OscaR-16v
        Deelnemer

@Haasje17 wrote:

Transponder en binnenwerk kan je inleren in je imobiliser en kiekert.
          Transponder die in een andere g is gebruikt kun je niet meer inleren, transponder uit een f kun je wel inleren in een g en andersom.

thnx :thumb Heb je eventueel een handleiding hoe ik dit via de op-com kan inleren? ben er eigenlijk niet zo’n voorstander van om maar een eind vandaan te prutsen, straks werkt er niks meer.

Ik heb NL software bij de op-com

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.