Binnenverlichting werkt niet

Forumindex Forums Modellen Insignia Binnenverlichting werkt niet

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #18413691
    Eric de Graaf
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 March 2021

      Hallo allen,

       

      vandaag mijn insignia 2.0 sports tourer opgehaald, rijdt als een zonnetje.

      Ik heb de volgende vraag, de binnenverlichting voor de achterbank lijkt met geen mogelijkheid aan te gaan, niet als ik er op druk en niet als ik de deur of iets dergelijks open doe.

      aangezien er allerhande menu’s in de auto zitten was ik benieuwd of iemand hier misschien de oplossing heeft.

       

      groet Eric

      #18413770
      Insigniauser
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 November 2014

        Ik meen dat je deze auto net hebt aangeschaft? Ik zou teruggaan naar de verkoper als er garantie op zit. Laat hen het uitzoeken.

        #18413774
        Sander0602
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 February 2021

          Hoi,

          Binnenverlichting werkt niet via menu’s maar via de knoppen in het armatuur. Lijkt me meer een zekering oid maar het advies dat eerder gegeven werd lijkt me het beste.

          #18413782
          Eric de Graaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 March 2021

            Net aangeschaft en zeker garantie. Ik ga er maar mee terug is voor nu even de beste oplossing. Dacht misschien is het iets heel simpels vandaar de vraag. Dank voor de reacties..

            #18413787
            liviu2004
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2014

              Een kapote lampje valt niet onder garantie.

              #18414047
              Insigniauser
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 November 2014

                @liviu2004: Zelfs voor een kapot lampje kun je terug voor garantie. Dit valt onder de afleveringskosten, hebben ze dus niet goed gecheckt bij afleveren. Moet je uiteraard niet na een half jaar mee komen, maar ik begrijp uit het verhaal dat geen van de binnenverlichting werkt (is meer dan 1 lampje achterin), dus lijkt me er meer aan de hand dan alleen een defect lampje.

                #18414049
                Eric de Graaf
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 March 2021

                  [quote quote=18414047] @liviu2004: Zelfs voor een kapot lampje kun je terug voor garantie. Dit valt onder de afleveringskosten, hebben ze dus niet goed gecheckt bij afleveren. Moet je uiteraard niet na een half jaar mee komen, maar ik begrijp uit het verhaal dat geen van de binnenverlichting werkt (is meer dan 1 lampje achterin), dus lijkt me er meer aan de hand dan alleen een defect lampje.[/quote]

                   

                  beide lampjes achterin werken niet, zit een panoramadak in vandaar de twee lampjes.

                  voorin werkt alles naar behoren.. ik heb reeds contact gehad met de garage en die gaat het oplossen..

                  #18415021
                  Sander0602
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 February 2021

                    Hoi Eric,

                    Is je probleem met de binnenverlichting nog opgelost?

                    Groet

                    Sander

                    #18415027
                    Eric de Graaf
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 March 2021

                      Komende vrijdag gaat de auto terug naar de garage, dus dan wordt het opgelost..

                      #18417361
                      Eric de Graaf
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        14 March 2021

                        Ondertussen is de auto terug geweest, airco werkzaam gemaakt (blies geen koude lucht), de lampjes zijn gemaakt en tot mijn verrassing hebben ze er aan de achterzijde nog twee nieuwe schokbrekers opgezet (ze vonden hem wat laag staan). Via de dealer laten kijken of er toevallig een sportonderstel onder zat, maar dit was niet het geval.

                        Dus al met al dik tevreden, rijd weer super.

                         

                        groet Eric

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.