Bi-fuel modellen Astra H en J wel/niet een goed idee?

Forumindex Forums Modellen Astra Bi-fuel modellen Astra H en J wel/niet een goed idee?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363414
    Astra G X1.6SZR
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 January 2013

      Graag wil ik bij Opel blijven en zoek een goede en betrouwbare Astra op LPG, daarom vraag ik mij het volgende af:

       

      Zijn de motoren van de bi-fuel modellen van de Astra H en J aangepast aan LPG gebruik?

      Ik zoek daar informatie over wat er eventueel technisch is aangepast aan de motorblokken, als iemand dat heeft, graag!

      Verder zoek ik welk merk en type gasinstallatie in de Astra H en J Bi-fuel ligt.

       

      Het maakt mij niet veel uit welke van de twee ik zou kopen, voorop staat kwaliteit: Een degelijk LPG-vast motorblok met een betrouwbare gasinstallatie.

       

      De Astra H en J Bi-fuelmodellen (bron: Autoweek.nl)

      Voorbeeld op MP van de Astra H 1.6 bi-fuel 111 Jahre:

      https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m1363155048-opel-astra-1-6-ecotec-lpg-bi-fuel-2010-blauw-nieuwstaat.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

       

      Voorbeeld op MP van de Astra J 1.4 turbo bi-fuel:

      https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m1352682063-opel-astra-1-4t-bi-fuel-2013.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

      #18363453
      Astra G X1.6SZR
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 January 2013

        Heb ik mijn vraag in het verkeerde topic, of is het op dit forum wel erg rustig geworden?

        #18363554
        dark-divx
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 November 2005

          het forum is rustig geworden.
          Ik kan je niet helpen :-)

          #18363689
          Astra G X1.6SZR
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 January 2013

            Bedankt voor je reactie.

            Hopelijk leest een Bi-fuel kenner mee en kan er een antwoord op geven.

            Welke modificaties er zijn toegepast en de motor is interessant om te weten evenals welke LPG-installatie / LPG-ECU.

             

            #18364362
            Astra G X1.6SZR
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 January 2013

              nog steeds geen reactie…

              Het is wel erg tam geworden.

              Is er soms een ander Opel forum waar velen naar toe zijn gegaan?

              Zelfs Wim-V6 is hier al twee jaar niet meer!

              #18364445
              Corsa_GSi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Iedereen zit op de facebook pagina van dit forum of op 1 van de andere opel pagina’s daar.

                Rij al jaren op LPG met mijn Opels nooit een centje pijn (x16xel en x25xe).

                En volgens mij zolang je wegblijft van de z18xer motor loop je volgens mij niet tegen problemen aan.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.