Beste kabel android auto

Forumindex Forums Modellen Insignia Beste kabel android auto

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18510195
    gmv___
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 February 2023

      Goedemiddag,

      Ik heb een 2016 Insignia en ik ben opzoek naar de beste kabel die NIET kapot gaat na een maand. Omdat de usb poort onder dr armsteun zo hoog zit krijgen al mijn kabels vroeg of laat kabelbreuk. Ik dacht toen het briljante idee te hebben om een 90 graden hoek usb kabel te kopen, alleen past die niet…. de poort zit “verkeerd om” dus kabel kant van de usb A zit tegen de wand aan dus moet je alsnog je kabel buigen. Op dit moment werk ik met een setup van een usb a naar c adapter met daarin een 90 graden usb c naar usb c kabel. Dit werkt wel MAAAAR nu laadt mijn telefoon niet meer🤣🤣. Android auto werkt gelukkig wel maar hij loopt dan wel iedere keer langzaam leeg. Heeft iemand DE tip voor de juiste kabel die gewoon rechtstreeks in de poort gaat zonder rare tussenstukjes en die flexibel is en dus geen kabelbreuk krijgt na 1 maand…

       

      Gr,

       

      Gilian

      #18510284
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Een usb a usb c flat cable kopen

        #18510310
        gmv___
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 February 2023

          Ik heb ooit een flat cable gekocht,  maar dat was een hele korte dus die had ik weer retour gestuurd. Ik twijfelde of die goed was aangezien het leek dat daar ook teveel spanning op kwam. Maar als jij zegt dat het een goede kabel is, zal ik het nog een keertje erop wagen met een langere flat cable!

          #18510489
          Insigniauser
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 November 2014

            Naast de 90 graden haaks op de lange zijde zijn er ook usb A naar usb C haaks op de korte zijde. Misschien is dat wat voor je?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.