Beste diesel motor in de astra H?

Forumindex Forums Modellen Astra Beste diesel motor in de astra H?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18138021
    astraTD
      Lid sinds:
      9 March 2009

      @arjontje wrote:

      @astraTD wrote:

      Hij leest(de) mee hier,
      -punten van de versnellingsbak en nog paar punten.
      Complete auto sprak hem niet aan.

      Dan mag ik hopen dat dan niet op andere fora’s mee leest.
      Dan durft hij helemaal geen auto meer te kopen. ;)

      Hoezo? Hij wou redelijke lichte snelle diesel hebben, toen heb ik hem de H aan gewezen.

      Is zijn keuze en smaak waar die in wilt rijden, we kunnen niet iedereen Opel laten rijden. @X.otic wrote:

      @astraTD wrote:

      Hij leest(de) mee hier,
      -punten van de versnellingsbak en nog paar punten.
      Complete auto sprak hem niet aan.

      Dat kan smaak is persoonlijk. En nu? Een idee wat het nu gaat worden een ander type of ander merk?

      VW of Audi :puke Maar wel stuk zwaarder in de wegenbelasting en duurder in aanschaf.

      #18138022
      demonius abraxis
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 May 2012

        Als die vw of audi wil rijden mag ik hopen voor hem dat die een ouder type tdi pakt want als die probleemloos wilrijden en hier al over een versnellingsbak valt dan wens ik hem suc6. De tdi is tegenwoordig ook een probleem geval.

        Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

        #18138023
        astraTD
          Lid sinds:
          9 March 2009

          Is niet alleen de versnellingsbak hoor, totale plaatje zowel interieur en exterieur sprak hem niet aan.

          Voor de rest bemoei ik me nergens mee met zijn verdere keuzes.

          #18138024
          astraTD
            Lid sinds:
            9 March 2009

            Heb hem zo gek gekregen dat die morgen mijn Benz gaat over nemen voor een mooie prijs.
            Kon toch niet zo wennen aan de automaat met 100x in en uit stap.

            Word nog wat in de autohandel. :agent

            #18138025
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              gaat de automaat ook kapot van, Korte stukjes, zeker een MB automaat, die moet lekker zijn toertjes op de RIT!! draaien, niet in de stad..

              nu voor MB 300D handbak kijken???

              VAG 2.0TDi motor, daar heb ik er al 2 van vernietigd, zonder anders dan normaal rijden haha, allebij nog geen 50.000 op de klok..

              Bij mijn APK station lag ook al een 2.0TDi motor langs de werkbank, was vervangen voor een ander exemplaar, 36.000km op de klok.
              Oliepeilsensor deed zijn werk niet, en dus te weinig olie in de motor.. klaar!!

              Willem

              #18138026
              astraTD
                Lid sinds:
                9 March 2009

                Voorlopig gewoon door met de astra…

                300d handbak heb ik al eens bereden totaal niet fijn schakelen in een Benz.. Effen wachten wat ze beslissen in Denhaag een hobby 300D Of (turbo ) zie ik wel zitten als 2e auto maar dan wel zonder wegenbelasting.. Dingen wegen ook 1500/1600kg.

                Eerst maar eens de astra lek vrij laten maken en een nieuwe riem erop. Word met de dag spannender om erin te rijden. :jerry

                #18138027
                jeroenk
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 February 2012

                  @astraTD wrote:

                  Voorlopig gewoon door met de astra…

                  300d handbak heb ik al eens bereden totaal niet fijn schakelen in een Benz.. Effen wachten wat ze beslissen in Denhaag een hobby 300D Of (turbo ) zie ik wel zitten als 2e auto maar dan wel zonder wegenbelasting.. Dingen wegen ook 1500/1600kg.

                  Eerst maar eens de astra lek vrij laten maken en een nieuwe riem erop. Word met de dag spannender om erin te rijden. :jerry

                  Hij moet volgende week zondag natuurlijk niet klappen :vertag

                  #18138028
                  astraTD
                    Lid sinds:
                    9 March 2009

                    Denkelijk is het voor zondag vernieuwd, en anders gaat die over de 9000km grens :jerry

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.