Belgische Corsa limousin 1.6 GSI is verkocht ivm geen tijd e

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Belgische Corsa limousin 1.6 GSI is verkocht ivm geen tijd e

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 101 tot 105 (van in totaal 105)
  • Auteur
    Berichten
  • #17429790
    Wieleman
      Lid sinds:
      2 August 2008

      origineel gepost door crazijbertje
      is zeker een nice ride:wub
      waneer wil je hem klaar hebben dan??

      en ook mooie astra maak daar ook ens meer fotos van,blijf het moooie autos vinden astra station:wors

      gr bertje:cool:

      Thnx Bertje ik wil het CorsaAtjuh in de loop van de zomer klaar hebben dat ik mss de laaste meeting van het seizoen in Sevenum met me Sedanneke mee kan maken..:D

      en fotoos van me station zal ik ckers binnenkort ff in ’n nieuw toppic posten..:jerry

      #17429791
      Wieleman
        Lid sinds:
        2 August 2008

        origineel gepost door geert666
        :thumbup:thumbup

        :P:D

        #17429792
        manta_dennis
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Leuke corsa. Wielen ook nog groen maken?? Of worden de spiegels toch weer zwart?

          #17429793
          Wieleman
            Lid sinds:
            2 August 2008

            origineel gepost door manta_dennis
            Leuke corsa. Wielen ook nog groen maken?? Of worden de spiegels toch weer zwart?

            thnx.. :D ik twijfel nog tussen Groen of zwart :hmmz maar ik denk dat ik het hart van de velgen zwart ga spuiten..:wub
            en de remklauwen Groen.. dan kun je de Groene remklauwen door de gaatjes van de velg zien..:jerry

            #17429794
            Wieleman
              Lid sinds:
              2 August 2008

              Helaas heb ik mijn Oog appeltje moeten verkopen ivm geen tijd en plek meer..
              De garage waar ik altijd in kon sleutellen is verkocht en ik ben inmiddels ook verhuisd dus geen tijd geen plek.. Dus Afscheid..!!:cry

            5 berichten aan het bekijken - 101 tot 105 (van in totaal 105)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.