“Barry” remschijven alternatief

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel “Barry” remschijven alternatief

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    McLambo
    Deelnemer

Al enkele jaren rijdt ik met een setje ‘Barry’ Remschijven + Opel Kadett GSI remklauwen onder mijn B-Ascona met tevredenheid.

Voor wie niet weet wat Barry schijven zijn; beste man bood deze via marktplaats aan met de volgende specificaties:

Aangeboden:
      geventileerde remschijven 260 x 24 mm manta kadett ascona
      Prijs:
      € 135,00
      Omschrijving:
      set geventileerde remschijven 260 mm x 24 mm

schijven zijn nieuw!

deze schijven monteren met remklauwen van een kadett E GSI 16V of calibra GSI (plug and play)

schijven zijn groter en dikker als van een rekord 2.2 en blijven recht ;-)

Rekord schijven zijn 246 mm!

verzendkosten 12 euro ivm gewicht

op foto 2 en 3 zie je hoe het gemonteerd is op mijn kadett

13 inch lichtmetalen velgen nog mogelijk zoals ATS Smoor BBS e30 HTN enz

past op iedere manta ascona kadett GT enz

zie foto’s

vaste prijs 135 euro
      Groep:
      Auto-onderdelen
      Rubriek:
      Opel onderdelen
      Datum plaatsing:
      22-12-10

Inderdaad past dit met zo goed als geen aanpassingen, en het remt echt als een t**t!.

In tegenstelling tot de bewering in de advertentie van destijds heb ik er nu dus wel eentje krom, en dat rijdt nogal rot.

Ik krijg helaas geen contact meer met Barry voor een vervangend setje. Graag zou ik weer een set schijven van 260mm plaatsen zonder al te veel gedoe; ben nogal gehecht aan de remkracht B-)

Is er iemand die Barry mogelijk kent en contactgegevens heeft (Komt uit Haaksbergen dacht ik), of heeft een tip voor een ander model remschijf dat eventueel met wat draaibank bewerkingen pas te maken is op de standaard 4×100 Ascona/Manta-B naaf? :bye:

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.