banden/ velgen uitsteken van de auto

Forumindex Forums Overige APK & RDW banden/ velgen uitsteken van de auto

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17412531
    opel-devil
      Lid sinds:
      22 February 2007

      ik heb mijn spoorbreedte ook gemeten en dat valt ook gewoon binnen de marge , dus die agenten hadden het in feite gewoon mis. En het stomste was dan nog dat de rdw keurder alles goed keurde en nergens een probleem zag en het maar raar vond dat ik daarvoor werdt aangehouden.
      Moest hem wel betalen omdat ik me papieren anders niet terug zou krijgen.

      #17412532
      TedMechanic
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2007

        origineel gepost door opel-devil
        ik heb mijn spoorbreedte ook gemeten en dat valt ook gewoon binnen de marge , dus die agenten hadden het in feite gewoon mis. En het stomste was dan nog dat de rdw keurder alles goed keurde en nergens een probleem zag en het maar raar vond dat ik daarvoor werdt aangehouden.
        Moest hem wel betalen omdat ik me papieren anders niet terug zou krijgen.

        Ik kreeg m’n papier al meteen terug nadat ik ‘m niet schouwen bij de politie, het proces-verbaal kreeg ik pas 2 maanden later. Die moet je dan eerst betalen en daarna kan je bezwaar maken.

        #17412533
        MAD-MARC
          Lid sinds:
          1 May 2006

          Kenteken deel 1 of twee in beslag genomen?
          Gewoon naar het postkantoor gaan met deel 3, overschrijven en terug op naam nemen en een nieuw deel 1 of twee aanvragen. Is gewoon veel sneller en laat oom agent dat oude deel maar ergens neerschuiven waar het licht niet schijnt. ha ha

          #17412534
          henkjan_80
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 December 2006

            Bij overschrijven heb je volgens mij deel 2+3 (of deel 1b en 2) nodig

            #17412535
            TedMechanic
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2007

              origineel gepost door MAD-MARC
              Kenteken deel 1 of twee in beslag genomen?
              Gewoon naar het postkantoor gaan met deel 3, overschrijven en terug op naam nemen en een nieuw deel 1 of twee aanvragen. Is gewoon veel sneller en laat oom agent dat oude deel maar ergens neerschuiven waar het licht niet schijnt. ha ha

              Het was die gele, met de gegevens van de auto erop. Dus niet die met je naam erop.

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.