Bagage in de kofferbak

Forumindex Forums Modellen Astra Bagage in de kofferbak

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Klopper

Beste medeweggebruikers,

Als standaard uitrusting van mijn auto’s heb ik altijd een houten kistje achterin staan met olie, koelvloeistof en een voorraadje gereedschap. Kistje is stevig genoeg om zelfs de auto te houden mocht ik veilig een bandje willen verwisselen :P
      Alleen heb ik nu het euvel dat ik vanaf de Vectra’s, in mijn auto opeens geen bagage-ringen meer heb in de kofferbak om de kist aan vast te binden. EDIT: Had in de Vectra nog wel bagage-ringen, Astra niet meer.

Nu heb ik al wel eens gehoord van speciale ‘hoek-profieltjes’ die je onder de rand van zo’n kistje kan zetten, en dat deze dan vast blijft zitten in het tapijt van de kofferbak. Weet iemand waar ik deze kan halen? Of heeft iemand een andere methode om zoiets vast te zetten?

De huidige methode is een spanbandje vanaf de haak waar de achterbank in klikt, om het kistje heen, door het luikje van het rechtse achterlicht en zo vast aan het plaatwerk.

Alvast bedankt voor de input.

TWA
      Deelnemer

Klitteband of rubberen band er onder. Wel jammer dat je geen haken hebt in de Vec, heb de ideale bak voor je te koop. Bij interesse: zie marktplaats topic op t forum…

Greetz Emiel

Klopper

Nah, in mijn Astra heb ik geen haken meer. Vectra nog wel. Heb het er inderdaad een beetje krom neer gezet :P

TWA
          Deelnemer

Aha…. Sorry dacht voor de Vec king:

Maatje heeft in zn Beemer van die rubberen strips lopen waar die plastic opbergboxen heeft staan, werkt perfect. Zou je dus onder je mat vast kunnen maken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.