BadBert is er ook bij ;)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik BadBert is er ook bij ;)

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #17453825
    joop1970
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 September 2010

      Mooie astra! Mini zag er toch ook leuk uit, wil ik ook ooit nog eens aanschaffen.

      #17453826
      BadBert
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2008

        Thnx!! zijn erg blij met de astra :)

        De mini was een super scheurijzertje… maar hier in de regio leeft het hele mini gebeuren niet meer. Deel van de lol, was samen rijden, samen sleutelen, samen op pad, maar dat is hier in zuidwest brabant totaaaaaal weg.

        Soms zit ik nog wel eens op MP te kijken naar leuke minitjes…. maar ja…. ;)

        #17453827
        joop1970
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2010

          Heb deze zomer met een vriend verschillende passen (stelvio/bernardpas) gereden in een iets duurdere engelse auto, voor me op de st. Bernardpas reden een heel stel mini’s uit engeland. Nu zijn engelsen sowieso gek als je in een engels merk rijd maar die gasten hebben zich ook helemaal uitgeleefd de pas op. Zijn inderdaad echt scheur ijzertjes.

          #17453828
          joop1970
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 September 2010

            Lijkt me helemaal geweldig door europa crossen in konvooi haha, ding voor ons zoop wel onwijs veel olie, elke bocht kwamen er flink blauwe wolken ui.

            #17453829
            BadBert
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 December 2008

              Zo, vandaag de happylightshow module er even in gezet :)

              Dingen die ik heb geactiveerd:

              – OPC scan
              – Alarm simulatie (lampje van de vergrendel knop blijft knipperen voor een bepaalde tijd)
              – welcome to the car (bij ont- en vergrendelen gaan 10 seconden de voor mistlampen aan, voor stadslicht en achter stadslicht + kentekenplaatverlichting). Bewust niet met lichtsensor gedaan, omdat je dan je FOB key 2x moet bedienen.
              – DRL. De mistlampen zijn nu dagrijdverlichting (komen nog leds in)
              – Boordcomputer functie. Op de plaats van de dagteller komt de motor temp te staan tot hij 75 graden is. Dan komt de dagteller weer terug. Als de temp over de 105 graden komt, komt de temp weer in beeld
              – Speedlock: Auto gaat bij bepaalde snelheid automatisch op slot

              ik had ook de “chirp” functie aan gezet, maar dat vond ik onder de carport maar irritant ;) Dan gaat de claxon heel kort 1 of 2 keer (net als de knipperlichten) bij het ont- en vergrendelen

              Filmpje van sommige functies:
              [youtube:21j9ky3o]http://www.youtube.com/watch?v=o-o4QDeZHo4[/youtube:21j9ky3o]

              zo :) todolijstje wordt dus goed kleiner.
              Blijft over:

              – parkeer sensoren (onzichtbaar) monteren.
              – LED in mistlampen (zijn onderweg)

              #17453830
              Juffer1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 July 2006

                Welke versie HLS heb je ?

                #17453831
                BadBert
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  17 December 2008

                  ik heb v2.20a (Staat in de video :D )

                  Deze had alle functies die ik zocht ;) heb op verschillende geboden op ebay. Maar sommige gingen voor bijna nieuwprijs weg…

                  Je kunt ze blijkbaar upgraden, maar dan moet je ze terug sturen. Kan ook niet vinden of iemand de nieuwere firmwares al eens eruit heeft gehaald, en zelf een update heeft gedaan (heb verschillende programmeer kabels thuis)

                  #18339443
                  BadBert
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 December 2008

                    Goed, toch ook even hier melden.

                    Ondertussen hadden we weer een mini gekocht (MPI van de laatste serie), maar na 3 jaar gaat die toch weer weg.
                    staat op speurders en autoscout (info nodig? Vraag maar).

                    Als die weg is gaat ook onze astra twintop weg…. deze zal plaats gaan maken voor een cascada!

                    Mocht iemand interesse hebben, vraag maar.
                    Astra gaat wel pas weg nadat de mini weg is, of iemand moet ze alle 2 willen ;) hahahaha

                    #18354273
                    BadBert
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      17 December 2008

                      Alle auto’s zijn er nog, zowel de mini, als de astra twintop.

                      we houden nog steeds de markt in de gaten voor een cascada, maar ze blijven relatief duur (zeker in vergelijking tot een twintop)

                      de mini heb ik toch even gehouden omdat de markt gewoon erg raar was….

                      misschien gaat hij binnenkort weer te koop, maar dan moeten de prijzen van de cascada nog wel wat zakken.

                      de twintop heeft ondertussen een OPC kofferklep spoilertje gekregen :) staat em goed.

                      #18359877
                      BadBert
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        17 December 2008

                        Afgelopen week was het zo ver…….. ja echt!

                        De mini is ondertussen verkocht, de astra twintop…. die is bij de dealer achter gelaten!

                        Wij hebben nu een super fijne Opel Cascada S&S 1.6t (170pk)!!

                        [/img]

                        SUPER blij met deze wagen!!!!

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.