B Kadett Station restauratie update 14-3

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling B Kadett Station restauratie update 14-3

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
  • Auteur
    Berichten
  • #17411809
    kermitc
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 January 2007

      hoe gaat het met dit mooie project?

      #17411810
      blitznl30
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 November 2004

        project staat op het moment in de ijskast,ik heb namelijk 6 maanden in de deeltijd ww gezeten en das ook geen pretje,ik ben wel nog met mijn Blitz bezig geweest omdat ik daar al heel veel van had liggen

        met de kadett ga ik over een paar maandjes weer verder en van de Blitz zal ik binnenkort een topic openen

        #17411811
        Koekie
          Lid sinds:
          29 June 2004

          in de WW heb je toch tijd zat Danny:vertag

          #17411812
          blitznl30
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 November 2004

            nou dat viel me vies tegen,denk je mooi een paar dagen in de week thuis te zijn,moet je op cursus!!!! en dan van die belachelijke tijden van 11.30 tot 16 uur en dat alles voor 70%van je loon!!!!!

            #17411813
            c-dett16v
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 March 2005

              en alweer aan de gang?

              #17411814
              blitznl30
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 November 2004

                Ben nog niet verder met de station,heb afgelopen jaar veel tijd in het ziekenhuis doorgebracht,vanwege ziekte van mijn vrouw.
                heb inmiddels wel weer de draad opgepakt met mijn Blitz en heb nog een City bijgekocht om mee te gaan rijden(ben ik aan het klaarmaken voor de apk)
                ook hebben we van de man waar wij een hobbyruimte huren te horen gekregen dat het hok afgebroken gaat worden,we zijn dan ook al alles aan het klaarmaken voor een verhuizing :(
                daarom ben ik ook de hoofdzaak aan het leggen bij de Blitz omdat deze het grootste is en die de spullen makkelijk kan vervoeren

              6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.