Autosleutel gebroken……

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Autosleutel gebroken……

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250720
    Japs
      Lid sinds:
      2 July 2012

      Ik heb van de auto 2 sleutels.

      1 orginele opel sleutel en 1 metalen sleutel waarvan ik vermoed dat deze was bijgemaakt.

      Nu ligt mijn orginele sleutel in de liftschacht van de flat waarin ik woon door dat mijn hond tegen mij aansprong terwijl ik met de riem van de andere hond bezig was… Omdat het 150 euro kost buiten kantoor tijden om even iemand op te trommelen die die lift even open maakt, heb ik mij bezig gehouden met het zoeken van alternatieve oplossingen. Tot op heden ter vergeefs.

      Ik wilde de auto vandaag om 22:00 gebruiken, dus opende de deur met de reserve sleutel, en daarna wilde ik deze in het contact steken.

      Tot mijn verbazing zag ik dat de sleutel gebroken was!
      Kan ik een sleutel (de originele) zo maar laten kopiëren bij een willekeurige sleutelmaker?
      Het betreft geen klapsleutel, geen luxigheden, gewoon een normale, vergelijkbaar met een huissleutel.

      #18049526
      DeMeistah
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 December 2010

        Ja moet kunnen, zit een transponder in. Bij mij in bergen op zoom kost dat bij de sleutelboer 15 euro ofzoiets.

        #18049527
        DeMeistah
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 December 2010

          Maar geloof wel dat de verzekering moeilijk kan doen als jij de originele sleutels niet kan aantonen in geval van diefstal

          #18049528
          Japs
            Lid sinds:
            2 July 2012

            Hmm ja dat is waar. Maar goed, dat is beter als geen reserversleutel hebben. heb een nepsleutel gekregen bij de aankoop van de auto.
            die nu dus gebroken is.

            #18049529
            DeMeistah
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 December 2010

              heb bij me vorige auto ook altijd 2 nep-reservesleutels gehad, niks mis mee voor de rest.

              #18049530
              jblfreak
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                is net of er een transponder in zit

                bij een kadett ofzo kan je gewoon een laten namaken

                maar als de baart er af is en je alleen het ”handvat” nog hebt zit daar de transponder in

                zijn genoeg mogelijkheden

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.