AutoRai

Forumindex Forums Modellen Cascada AutoRai

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271671
    Zongenieter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 March 2013

      Ik ben vrijdag 24 april op de AutoRai geweest.
      Natuurlijk ook ff bij Opel wezen kijken en de Cascada had natuurlijk mijn aandacht.

      Waarom dit item. Het viel mij en mijn collega’s waarmee ik de beurs bezocht, op dat er wel heel veel bezoekers bij de Cascada stonden. Om zo te zien ook met echte belangstelling.

      Het straatbeeld laat echter weinig Cascada’s zien. Wat is daar de oorzaak van?
      Op zich vind ik als Cascada bezitter het niet erg. Zo blijf mij auto redelijk ‘zeldzaam’.

      Ik zal binnenkort een actuele foto plaatsen m.b.t. de gesplaatste spacers.

      Groet

      Zongenieter

      #18282842
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        De Cascade is een slecht verkopende Opel slechts iets meer als 5000 stuks werden er gebouwd, alleen de Ampera doet het slechter.
        Mogelijk omdat het een Cabrio is, en misschien omdat er veel twijfel is over het dak, het grote minpunt van de vorige Cabrio van Opel.

        En Opel is niet meer zo’n verkoop topper als vroeger in Nederland, b.v. de Mokka behoort tot de best verkopende Opel’s op dit moment
        maar in Nederland kom je ze amper tegen.

        #18282843
        Peter.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 September 2010

          De Cabriomarkt is ook aardig ingestort. Vroeger kocht men een Cabrio voor er bij, nu is daar het budget niet meer voor.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.