automatten

Forumindex Forums Modellen Insignia automatten

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275779
    netebuk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 January 2005

      Yep
      Mijn auto matten zijn aan vervanging toe
      3 jaar geleden originele van opel gekocht maar ik ben daar niet zo tevreden van.
      de achterste verschuiven constant en krullen op.
      Welke/waar kopen jullie uw auto matten?

      #18313140
      sig63
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 August 2006

        ik heb de originele budgetmatten en de dure veloursmatten gehad; bij beide zat ik er na 6 maanden door (terwijl de 3 andere nog perfect waren).
        Vervolgens heb ik er bij automattenonline besteld die zeer goed lijken op de velours exemplaren – perfecte pasvorm en die gaan al enige tijd mee en het voordeel is ook dat je ze niet per 4 moet kopen en er zijn 4 kwaliteiten

        #18313141
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Heb bijna 8jaar en 115.000km gedaan met mijn nieuwe set originele velours matten van de Opel in mijn Vectra-B.
          En daarna weggegeven, omdat ze nog prima waren.

          verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

          #18313142
          63wilfred
            Lid sinds:
            9 November 2014

            heb pas geleden bij automatten online nieuwe voor mijn omega besteld.
            Passsen perfect en zoals gezegd je kan ze bestellen voor alleen voor

            #18313143
            netebuk
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 January 2005

              @63wilfred wrote:

              heb pas geleden bij automatten online nieuwe voor mijn omega besteld.
              Passsen perfect en zoals gezegd je kan ze bestellen voor alleen voor

              https://www.automatten.nl/20,61,25,/Pasvorm-Automatten-4D-Automattenset-4-delig-Premium-Velours/” onclick=”window.open(this.href);return false;
              of
              https://www.pasvormautomatten.be/3458-opel-insignia-2008-supervelours-automatten.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

              #18313144
              sig63
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 August 2006

                ik heb al gekocht bij de 2de: pasvormautomatten of matten-online

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.