Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Automatisch dimmende binnenspiegel inbouwen van omega in cor
Hoi,ten eerste iedereen fijne dagen gewenst!! Had een vraag mbt tot de spiegel inbouwe iemand die hier misschien wat meer vanaf weet?? Hoe dat ik dit moet inbouwen
dan is dit het enigste wat ik hoef aan te sluiten van al die draden??
8 = bruin (massa)
10 = wit/zwart (achteruitrijlichten) geen must, maar wel handig als je spiegel in dimmende toestand is, op het moment dat je je Omeg ain zijn achteruit zet, gaat de spiegel van zijn dimmende stand af zodat je meer ziet.
11 = zwart (geschakelde plus 12V)
klopt dit wel??omdat ik dan nog 9 draden heb die ik niet hoef aan te sluiten
Als je in het schema kijkt zie je dat bv pin 1,2,3 aansluitingen zijn voor motoren dit is denk ik als je stoelen hebt met memoryfunctie waarbij dus ook de spiegels op de juiste stand worden gezet.
Waar die andere aansluitingen voor zijn durf ik niet te zeggen.
weet je toevallig ofdat als ik deze draden aansluit:
8 = bruin (massa)
10 = wit/zwart (achteruitrijlichten) geen must, maar wel handig als je spiegel in dimmende toestand is, op het moment dat je je Omeg ain zijn achteruit zet, gaat de spiegel van zijn dimmende stand af zodat je meer ziet.
11 = zwart (geschakelde plus 12V)
dus als ik hem aansluit zoals hierboven? gaat het lampje in het glas en achterop al branden??
Dus die achterop die in de zwarte kap zit gaat zoiezo branden dan en die in de spiegel weet je niet zkr?? De spiegel kun je er wel zo op schuive toch??
Oke dus die achterop is de lichtsensor en in het spiegelglas is ook een sensor of gaat die wel branden?? En zit r nog een lampje in omdat jimson aangeeft dat hij gaat branden op de pook?? In ieder geval als ik t aansluit zoals hierboven aangegeven is werkt t zoals t hoort?? En moet ook alles t doen?? Behalve de memory functie en elektrisch verstellen maar dit valt toch niet in te bouwen toch??