Auto verkopen aan handelaar

Forumindex Forums Modellen Corsa Auto verkopen aan handelaar

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212281
    Spacejam
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2006

      Aangezien ik snel van mijn auto af wil had ik hem aangeboden op http://www.ikwilvanmijnautoaf.nl maar hier kreeg ik een bod van wel 850euro wat gewoon nergens op slaat.

      Nu ben ik naar een aantal autobedrijven geweest met de vraag of ze mijn auto willen kopen maar dit deden ze alleen maar als ik ook daar een nieuwe zou kopen (opzich noemden ze wel de goede bedragen 2500-2900). Kent iemand een handelaar in de regio helmond eindhoven die de auto inkopen voor een reeel bedrag?

      Particulier verkopen zoek ik ook niet echt omdat het te lang duurt en ik heb er een vrij slechte ervaring mee.

      Het gaat overigens om een bijna standaard corsa gsi die toch makkelijk te verkopen zou moeten zijn.

      #17524691
      geert666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 December 2004

        Dat doen ze niet,die willen alleen een auto waar ze veel aan kunnen verdienen.

        #17524692
        Bart Hoedemaker
          Lid sinds:
          12 February 2007

          Wat Geert zegt zo is het gewoon:)

          #17524693
          corsaboy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            idd bij een handelaar krijg je er nix voor weer.
            inruil is dan vaak nog de beste optie als je niet particulier wilt verkopen

            #17524694
            BlackVec
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 February 2008

              Inderdaad naar handelaren gaan auto’s waar mensen echt vanaf moeten.
              Bij een autogarage krijg je bij inruil soms toch veel meer dan dat je er ooit op mp voor kan krijgen heb ik gemerkt…
              Maarja dan moet je wel eerst net een auto vinden die je wil bij een garage natuurlijk…

              #17524695
              Spacejam
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 November 2006

                mja dat is het punt, ik heb een mooie auto gezien maar die heeft niet veel of geen interesse in mijn auto. Maarja ik ben ook niet van plan om 2 auto’s lang elkaar te rijden (wie weet hoe lang het duurt voordat ik die corsa kwijt ben).

                maja ik heb hem nu vrij goedkoop (voor km stand etc dan) neergezet in het aangeboden topic en maar even kijken wat er van komt.

                #17524696
                Marthy
                  Lid sinds:
                  9 November 2008

                  origineel gepost door TigraFreakMenno
                  Inderdaad naar handelaren gaan auto’s waar mensen echt vanaf moeten.
                  Bij een autogarage krijg je bij inruil soms toch veel meer dan dat je er ooit op mp voor kan krijgen heb ik gemerkt…
                  Maarja dan moet je wel eerst net een auto vinden die je wil bij een garage natuurlijk…

                  Ja en als je bij een autogarage een auto gaat kopen zonder in te ruilen kan je veeeeel meer van de prijs af krijgen… die mannen zijn echt niet stom voor hun is het ook kostwinning en als je iets inruilt ben je uiteindelijk meer geld kwijt als dat je particulier verkoopt. vooral als de auto die je in te ruilen hebt een waarde heeft die lager is als ongeveer 3000 euro

                  #17524697
                  Spacejam
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 November 2006

                    klopt als je geen inruil hebt kan er vaak wat extra “korting” vanaf. Maarja nu kan je je huidige auto ook amper kwijt, hopelijk nu wel met een vrij lage prijs.

                    mocht er iemand interesse hebben:
                    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=112571

                    #18467887
                    jamesrobert5
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      2 June 2022

                      Selling a car is not an easy task they have to visit your home to check your car it’s easy to check for autoverkoop website  

                       

                      #18467911
                      Motormuis
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        27 March 2005

                        inderdaad zonder inruil krijg je extra korting bij nieuw koop

                         

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.