auto valt soms in noodloop

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila auto valt soms in noodloop

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220054
    koentje1967
      Lid sinds:
      12 April 2010

      hallo ik heb een opel zafira 2.2 dth uit 2005 die bij een bepaalt toerental in de noodloop gaat kan iemand mijn vertellen wat dat kan zijn.

      #17657289
      sonny1969
        Lid sinds:
        10 April 2010

        nou koentje1967 dat heb ik dus ook eens gehad, vorig jaar tijdens de vakantie met de caravan achter de auto had ik dit ook zo rond de 2200 toeren dan ging het lampje branden en ging de auto in een noodloopprogramma als ik vervolgens langzamer ging rijden ging na een tijdje het lampje ook weer uit totdat ik weer teveel van de auto vroeg en dan ging het lampje weer aan en de auto in zijn noodloopprogramma.
        ik heb er toen veel geld aan uitgegeven om het probleem te takkelen voordat ze wisten wat er aan de hand was.

        Het lijkt er op dat het onderdeel van de foto ( de elektropneumatische drukomvormer) epw defect is bij mij was dit in ieder geval wel het geval.

        #17657290
        cloguk
          Lid sinds:
          26 February 2010

          Hi koentje1967

          Je kunt het best even de codes laten uitlezen om te weten wat dit veroorzaakt

          CS

          #17657291
          vectra vlammen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            he mensen,die zafira van mijn vader had het vandaag ook 2.2dtr,bleek een slangetje lek te wezen,waardoor hij extra lucht kreeg,waardoor de zafira in het noodprogramma ging lopen

            gr vectra vlammen

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.