Auto trekt naar links

Forumindex Forums Modellen Corsa Auto trekt naar links

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374532
    CorsaTNC
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 August 2012

      <p style=”text-align: left;”>Goedemiddag beste forumleden,</p>
      Graag wil ik jullie advies omtrent het volgende. Vorige week heb ik zelf mijn winterbanden (met velg) vervangen door mijn zomerbanden (met velg). Na het vervangen van de banden heb ik geconstateerd dat mijn auto naar links trekt bij het remmen. De garage gaf aan dat de auto uitgelijnd moest worden. Op basis van hun advies heb ik de auto uitgelijnd. Het probleem is niet verholpen. Bij de Apk (deze week) kwam er ook niets bijzonders uit. Alle remmen werken zoals het hoort. De rechter wiellager was licht hoorbaar. Die is vandaag vervangen, maar je raadt het al: het probleem is niet verholpen. Half jaar geleden waren de rijmschijven al vervangen dus het lijkt mij niet nodig om de schijven te vervangen. Hebben jullie misschien adviezen wat het mogelijk kan zijn

      Auto trekt dus naar links bij licht remmen. Als ik 80 of 100 rij en je doet je voet licht op de rempedaal, dan voel je de auto glijden naar links. Als je de rem loslaat gaat die weer naar rechts.

      Ik rij trouwens een corsa c 1.4 (bj 2001).

      Ik zie graag jullie reacties tegemoet.

      Dank!

      #18374542
      Motormuis
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 March 2005

        zijn het wielen met banden die een draai richting hebben als dat zo is licht het verkeerde wiel links

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.