AUTO RAI 2015….OPEL ADAM WERELDPRIMEUR.

Forumindex Forums Overige Opel algemeen AUTO RAI 2015….OPEL ADAM WERELDPRIMEUR.

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271283
    OPEL XTREME
      Lid sinds:
      1 April 2010

      Wereldpremière nieuw model Opel ADAM.

      Opel presenteert vier primeurs op de AutoRAI.

      Opel presenteert op de AutoRAI (17 t/m 26 april 2015) zijn meest complete aanbod van compacte modellen ooit. Daarvan zijn er drie voor het eerst in Nederland te bewonderen. Het zijn de hagelnieuwe Opel KARL en Corsa OPC en een nieuw ADAM model beleeft zelfs zijn wereldpremière! Tevens kunnen bezoekers uitgebreid kennismaken met Opel OnStar, de nieuwste ontwikkeling in connectiviteit in Europa.

      Opel KARL….

      De Opel KARL is een veelbelovende nieuwkomer in de compacte klasse. Het is de ideale auto voor prijsbewuste automobilisten die niet willen inleveren op ruimte, kwaliteit en functionaliteit. De slimme Opel KARL is nog geen vier meter lang, maar biedt toch plaats aan vijf inzittenden. Hij is voorzien van vijf portieren, een bagageruimte van maximaal 940 liter en een reeks veiligheids- en comfortvoorzieningen die ongebruikelijk is in deze prijsklasse, waaronder Hill Start Assist. Met een CO2-uitstoot van 99 g/km kwalificeert de KARL zich tevens voor 20% bijtelling. Hij is er vanaf €10.595,-.

      Opel Corsa OPC….

      Het sportieve karakter van Opel wordt op de AutoRAI extra benadrukt met de Corsa OPC van de nieuwste generatie. Deze zeer opvallende en uiterst dynamische uitvoering biedt topprestaties dankzij hoogwaardig techniek. De 1,6-liter OPC-turbomotor levert 152 kW (207 pk) vermogen en een maximumkoppel van 245 Nm (280 Nm in overboost-functie), goed voor een sprint van 0-100 km/u in 6,8 seconden en een topsnelheid van 230 km/u. Het nieuwste lid van het Opel Performance Center is leverbaar vanaf € 32.995,- en wordt op de AutoRAI vergezeld door de Insignia OPC en Astra OPC.

      Opel OnStar….

      OnStar is de nieuwste ontwikkeling in connectiviteit in Europa. Opel introduceert deze zeer complete online assistentiedienst vanaf komende zomer voor de personenauto’s. OnStar schakelt bijvoorbeeld automatisch hulpdiensten in na een ongeval en bij diefstal is de auto via de app direct te traceren en op afstand te vergrendelen. Met OnStar is elke Opel bovendien een krachtige, mobiele Wi-Fi hotspot. Tot wel zeven mobiele apparaten kunnen tegelijkertijd worden gekoppeld, zodat de passagiers continu online zijn. Ook handig is de Vehicle Diagnostics-functie die op ieder gewenst moment een rapport met de belangrijkste gegevens en informatie over het voertuig opstelt.

      Groetjes Wim.

      bron; OPEL Nederland.

      #18279776
      warhamstr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 August 2009

        OnStar, dat zit zelfs in mijn bejaarde Omega! Maar super dat Opel deze beurs aangrijpt voor dit soort primeurs. Hoop oprecht op weer een ‘ouderwetse’ Rai :thumbup :thumbup

        #18279777
        nova….
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          De Rai das bijna 35 jaar geleden dat we svader en ik er zijn geweest

          #18279778
          warhamstr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 August 2009

            Hij was weer leuk. Alleen die energie labels voor die Adams… Volgens mij loopt Opel her en de r een beetje ver achter. Een 4cil. turboblokkie met 150 met C-label? Komop!

            En ik erger me kapot aan die ‘Mini’ ‘S’ op de sport uitvoering… Had dat geen GSI kunnen zijn ofzo?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.