Audio vraagje Zafira-A

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Audio vraagje Zafira-A

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212623
    VectraSport
      Lid sinds:
      14 June 2005

      Even vraag…

      Ik heb een standaard Opel radio CDR500
      nu heb ik door een audiofirma een pioneer sub eraan gekoppeld.

      Werkt allemaal leuk en aardig, maar als ik de BASS verdeling via mijn opel radio voluit zet knalt de boel zowat uit elkaar…. ik had het eigenlijk anders voorgesteld, zoals mijn vorige Ibiza ook had… gewoon de standaard bass van Opel helemaal uit en alleen de bass uit de sub gebruiken, maar blijkbaar is dat niet mogelijk…..

      Iemand hier die dit wel werkend heeft met een standaard opel systeem?
      Ik vind het namelijk zonde nieuwe radio te nemen omdat ik nu stuurbediening heb.

      Gr, ZaffieSport :D

      #17529381
      2000
      Moderator
        Lid sinds:
        30 June 2004

        eigenlijk heeft ieder merk radio wel een adapter voor de stuurwielbediening, dus laat dat je niet tegen houden ;)

        #17529382
        tijgetje57
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2004

          de bass zoals jij bedoeld stel je af op de versterker van je subwoofer totdat hij bij een bepaald geluidsniveau lekker klinkt.

          Als het goed is dan is dat al gedaan door diegene die hem heeft ingebouwd voor jouw. Zo niet alles op normaal, niks in de plus niks in de min zetten en dan de versterker van de sub zelf inregelen totdat jij hem goed vindt en klaar denk.

          #17529383
          VectraSport
            Lid sinds:
            14 June 2005

            origineel gepost door tijgetje57
            de bass zoals jij bedoeld stel je af op de versterker van je subwoofer totdat hij bij een bepaald geluidsniveau lekker klinkt.

            Als het goed is dan is dat al gedaan door diegene die hem heeft ingebouwd voor jouw. Zo niet alles op normaal, niks in de plus niks in de min zetten en dan de versterker van de sub zelf inregelen totdat jij hem goed vindt en klaar denk.

            Jaaa dat zou je denken, maar als ik de bass van de subwoofer maximaal doe. ben ik evengoed verplicht de bass ook wat hoger te zetten op de opel radio. dat was bij m’n vorige auto niet zo… werkte dat echt afzonderlijk van elkaar… toen zette ik de bass op de opel radio maximaal laag, zodat ik de speakers alleen voor tonen kon gebruiken en de bass puur via de sub liet gaan…. dat was ideaal als je niet zulke zware speakers hebt…. maarja blijkbaar is dat niet mogelijk met deze installatie :-( hun zeggen dat het niet anders kan… :hmmz

            tis wel door een echt goed sound bedrijf ingebouwd.

            ( ron de vries, zwaag ) http://www.rondevries.nl

            #17529384
            AstraElvis
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 August 2007

              origineel gepost door VectraSport

              origineel gepost door tijgetje57
              de bass zoals jij bedoeld stel je af op de versterker van je subwoofer totdat hij bij een bepaald geluidsniveau lekker klinkt.

              Als het goed is dan is dat al gedaan door diegene die hem heeft ingebouwd voor jouw. Zo niet alles op normaal, niks in de plus niks in de min zetten en dan de versterker van de sub zelf inregelen totdat jij hem goed vindt en klaar denk.

              Jaaa dat zou je denken, maar als ik de bass van de subwoofer maximaal doe. ben ik evengoed verplicht de bass ook wat hoger te zetten op de opel radio. dat was bij m’n vorige auto niet zo… werkte dat echt afzonderlijk van elkaar… toen zette ik de bass op de opel radio maximaal laag, zodat ik de speakers alleen voor tonen kon gebruiken en de bass puur via de sub liet gaan…. dat was ideaal als je niet zulke zware speakers hebt…. maarja blijkbaar is dat niet mogelijk met deze installatie :-( hun zeggen dat het niet anders kan… :hmmz

              tis wel door een echt goed sound bedrijf ingebouwd.

              ( ron de vries, zwaag ) http://www.rondevries.nl

              Ja dan heb je wel een goed bedrijf…

              Maar dan zul je of andere speakers erbij moeten doen of een andere radio….

              #17529385
              tijgetje57
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2004

                ron de vries tja polderboys LOL… Ik vindt hem persoonlijk verre van profesioneel… Heb dingen van hem gezien en mogen opknappen daar lusten de honden geen brood van…. Klanten die weg werden gestuurd met van dat hoort zo…. Erg leuk.

                Je bent niet de eerste, ook niet de laatste. Maar als je alles wilt uitfilteren… 3 weg filter kopen actief. knappe versterker + inbouw set met goede boxen of standaard als je het goed afstelt.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.