audio aanleg vraag

Forumindex Forums Modellen Astra audio aanleg vraag

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213037
    robert_corsa
      Lid sinds:
      16 May 2009

      astra liefhebbers.

      ben hier vaker te vinden strax, aangezien ik astra ga rijden. stel mij dan nog wel even voor.

      ik wil mijn audio overplaatsen, 1 versterker n 2 woofers.
      kan ik e draden een btj makkelijk wegwerken angs de dorpels van de auto? zo heb ik dat ook gedaan bij mijn corsa. naast de stoel het plastic van de dorpel afschroefen, en dan draden er achter als jullie mij begrijpen.

      kan dat ook makkelijk bij een astra G uit 2002?
      kan je er makkelijk bij om de kabeltjes (naar je radio) weg te werken?
      hoe hebben jullie het gedaan?

      moet nog meer dan een week wachten op mijn astra, maar wou het graag alvast weten:angel

      robert

      #17535991
      Baas J.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2008

        Ik zou gewoon ff zoek functie gebruiken… vraag komt elke week :D

        #17535992
        robert_corsa
          Lid sinds:
          16 May 2009

          haha, had kunne weten. ik ga wel zoeken. :P

          #17535993
          Mr. Bone
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 September 2009

            Astra g is een perfecte auto om audio in te bouwen.
            Alleen moet je de plus 30 vanaf je accu door je schutboord heen boren, doe dit wel netjes anders zit je in je wielkuip. daarna een beetje textiel en als dat gedroogd is een beetje kit.

            Ik hoop dat je hier een beetje ideeen uit kunt halen en je hebt een u2u.

            succes

            #17535994
            2e-c14nz
              Lid sinds:
              5 June 2009

              Ik zal eens aan een maatje vragen hoe of wat, hij heeft namelijk bij z’n 3deurs werkelijk alles uir uit getrokken, puur voor wedstrijden. Vind je misschien wel leuk, dus ik zal binnenkort wel wat pics posten if u want. :D

              #17535995
              robert_corsa
                Lid sinds:
                16 May 2009

                origineel gepost door 2e-c14nz
                Ik zal eens aan een maatje vragen hoe of wat, hij heeft namelijk bij z’n 3deurs werkelijk alles uir uit getrokken, puur voor wedstrijden. Vind je misschien wel leuk, dus ik zal binnenkort wel wat pics posten if u want. :D

                is goed, vind ik zkkr leuk:P ben van plan daar ooit ook aan te beginne:jerry

                #17535996
                tijgetje57
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2004

                  Er zijn heel veel foto’s op het forum te vinden over dit verhaal.

                  De foto die hierboven staat daar is extra kabel gebruikt wat eigenlijk niet nodig is. Je kan indien je geen gaskabel hebt dop eruit wippen en door de dop heenvoeren. Heb je wel een gaskabel ga dan niet vreselijk ingewikkeld doen en boor er gewoon een gaatje naast. Verf erop, rubbertje om je kabel, doorvoeren en afkitten met sikaflex suc6

                  Het grijze plekje is zinkspray, dit zit naast de doorvoer van de gaskabel. Er is daar plek zat. En wel de zekering onder de motorkap doen en niet in je kofferbak. Binnen de 30 cm van accu.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.