ATS Classic 13″ of de Berlina velgen?

Forumindex Forums Modellen Ascona ATS Classic 13″ of de Berlina velgen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341211
    FX-26-PN
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 January 2014

      Ik ben er zelf nog niet uit. Heb vier onbeschadigde ATS Classic 13″ velgen (grijs, niet zilvergrijs) liggen met oude banden. De banden op mijn Berlina 13″velgen zijn ook te aan vervanging en dat kan dezelfde maat zijn als gepland op de ATS-velgen (185/70R13). Maar zal ik een paar jaar op ATS Classics gaan rijden of houd ik de Berlina velgelarij? Ik ben dol op origineel, vind dat de 13″ATS Classics wel kunnen gezien de optionele mogelijkheden toen… Wat vinden / denken jullie? Oh ja, de velgen zij dus ‘signaal’ grijs, niet metallic. Weet niet of dat origineel ook zo was (zijn wel GM- velgen)…

      Jullie input wordt gewaardeerd!

      #18341580
      Kadett1.2
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 May 2011

        Ik heb ook ATS 13″ op mijn Kadett Caravan. Wel met 175 i.p.v. 185 breed.
        Zou ik ook doen ook al zijn de Berlina of stalen sportvelgen ook wel aardig.
        Die had ik op al mijn andere C Kadetten ook zitten.

        Ik heb wel originele in de jaren 70 geproduceerde ATSjes. Staat ook produktiedatum en geloof ook GM teken op.
        En die waren altijd grijs of lichtgrijs gespoten.

        Die ze nu ATS classic noemen zijn eigenlijk nieuwe remakes. Meestal chroom gepolijst met zwart gespoten binnenvlakken.

        #18342346
        asconahobbyist
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 June 2008

          Zeker de Berlina velgen houden!!! rijden er al teveel rond met niet originele velgen.

          #18342529
          FX-26-PN
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2014

            Ik heb de Berlina velgen voorzien van nieuwe banden. De ATS-ers gaan weer de garage in. Zijn denk ik wel origineel, hebben GM-logo’s en zijn lichtgrijs. Misschien volgend jaar een nieuw setje banden en dan om het jaar erop, of anders in de verkoop.

            #18342558
            Corsaliefhebber
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 February 2012

              Erg goede keuze!!
              Ik vind ATS-sen er echt bij passen, maar gezien de zeldzaam mooie staat van je ascona
              vind ik de Berlinetta velgen 1000x mooier,
              niet verbreed zijn ze mijn idee een stuk zeldzamer onderhand als de ATS-sen

              #18348259
              FX-26-PN
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2014

                De ATS- velgen zijn verkocht en gaan een andere B- Ascona sieren. We houden de Berlina ‘de Berlina’.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.