Astra sports tourer parkeersensoren

Forumindex Forums Modellen Astra Astra sports tourer parkeersensoren

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367215
    quukskestrommel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 July 2019

      Goedemorgen allen,

       

      Ik heb vorige week tot enig verdriet mijn oude astra sports tourer uit 2015 moeten inruilen voor een nieuw model ( Het lijkenwagen model)

       

      In principe zal het meeste verschil wennen zijn maar iets waar ik mij buitengewoon mateloos irriteer zijn de parkeersensoren.

      Een briljante geest heeft verzonnen om deze altijd actief te laten zijn. Dus elke keer als ik voor het stoplicht sta of in de file begint dat ding te piepen. Je kan hem inderdaad elke keer indrukken als je begint met rijden maar dat is toch niet hoe het zou moeten??

      Ik heb de instelling gevonden dat je hem ook helemaal kan uitzetten. Maar dan bij thuiskomst als ik hem op de oprit moet draaien hoor je dan weer niks. ( nu heb ik dat liever dan het gepiep de hele dag).

      In de oude astra activeerde deze alleen als je hem in zijn achteruit zette.

       

      Is het mogelijk om dat bij dit model ook te doen?

       

      Alvast bedankt voor jullie reacties.

      #18367224
      aapje1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 July 2006

        Nee  is helaas niet aan te passen.

         

        Wordt toch meer afstand van je voorganger houden. :good-job:

         

        Mischien op de facelift die nu bekend is… daar zitten ook andere motoren in. En er zijn electronica zaken gewijzigd

        #18367245
        quukskestrommel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 July 2019

          Helaas,

          betreft overigens mensen die achter me rijden ipv voor mij. heb ik dus weinig invloed op.

          Bedankt voor je reactie.

          #18367272
          Gerard Kronenburg
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 December 2016

            mijn model K ST is van 2017, voor welk stoplicht dan ook mijn sensoren gaan niet af ook al staat er een auto achter mijn, tenzij die op mijn bumper zit maar komt eigenlijk niet voor., wel als ik ergens sta en er loopt iemand dicht langs mijn auto dan gaat ze wel af.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.