Astra K: stoelverwarming van 3 naar 2

Forumindex Forums Modellen Astra Astra K: stoelverwarming van 3 naar 2

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363673
    Vierwieler
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 February 2017

      Kan iemand me vertellen waarom de stoelverwarming van mijn Astra K na 30 à 45 minuten automatisch terugschakelt van stand 3 naar stand 2? Ik had dat graag liever zelf willen bepalen.

      #18363798
      eppo61
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 May 2017

        Volgens de gebruiksaanwijzing (https://www.opel.nl/content/dam/opel/netherlands/brochures/manuals/astra/Astra_MY17_MANUAL_NLNL.pdf) zou dit automatisch gebeuren o.b.v. diverse temperatuurparameters. Kan echter ook uitgeschakeld worden (automatische stoelverwarming).
        Wellicht schakelt het systeem altijd na 30 minuten terug naar medium (2) ter bescherming van……. :whistle:

        manual_Astra

         

         

        #18363833
        Vierwieler
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 February 2017

          Aha, dankjewel! Het is dus ter bescherming van mijn tere huidje :rolling:

          (de gebruiksaanwijzing lezen…. Dat zou ík ook eens moeten doen ;-)   )

          #18363990
          Astra_DLS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2008

            Gaat hij altijd terug of alleen als hij ook automatisch aangegaan is? Ik merk dat hij wel automatisch terug schakelt als hij ook automatisch aangegaan is, maar volgens mij blijft hij aan staan als ik hem handmatig aangezet heb.

            #18363995
            Vierwieler
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 February 2017

              Hij gaat altijd terug. Ik doe hem altijd alleen maar handmatig aan, ik wist überhaupt niet dat dat ook automagisch kan.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.