Astra K Powerflex

Forumindex Forums Modellen Astra Astra K Powerflex

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18360935
    Niki_b
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2018

      Hallo, ik heb een astra K Dynamic uitvoering waar geen powerflex in zit (dus gewoon een stuk plastik dichting) is het mogelijk om daar een powerflex te laten opsteken door de garage ofzo? of kan dit niet meer

       

       

      #18360940
      Gerard Kronenburg
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 December 2016

        het is zeker mogelijk om dit nog te laten doen.

        #18360963
        eppo61
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 May 2017
          #18360988
          aapje1963
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 July 2006

            Ik heb de powerflex maar gebruik het echt nooit. Komt bij de serie nuteloze assesoires van Opel.

            Doe je je mobiel erop werkt je mobiel niet met carplay.

            De andere optie is het dure geurtje…

            Kortom het zit er vanaf nieuw in maar is misschien in 2 jaar 3x gebruikt.

             

            Maar het kan achteraf ingebouwd worden

             

             

            #18361172
            Astra_DLS
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2008

              Ik ga mee met aapje. zwaar overrated. Telefoon houder zit er nog op, maar zonder kabel. Is niet handig meer (micro usb ipv C). Daarnaast idd alleen maar last van het feit dat ik er met schakelen tegenaan kom en dat het scherm gedraaid zit. Als je gebeld wordt zie je alsnog niet wie het is.

              #18361234
              Eultje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 November 2011

                Ik zie er ook geen meerwaarde in. Ik heb liever de versie met een ‘klein vakje’ Ik kan daar dan mijn telefoon ook prima kwijt.

                Gisteren nog de powerflex adapter moeten loshalen, een onmogelijke opgave met het bijgeleverde ‘gereedschapje’. Gevolg: ik trok de grijze rand compleet van de adapter af. Toen via de zijkant nog losgekregen.. en later eea weer gemonteerd. Ben benieuwd wat er gebeurd als ik em er nog eens uithaal op de officiele manier.. Krijgen jullie hem wel gemakkelijk open?

                DSC_0714

                #18361236
                aapje1963
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 July 2006

                  <p style=”text-align: left;”>[quote quote=18361234]Ik zie er ook geen meerwaarde in. Ik heb liever de versie met een ‘klein vakje’ Ik kan daar dan mijn telefoon ook prima kwijt. Gisteren nog de powerflex adapter moeten loshalen, een onmogelijke opgave met het bijgeleverde ‘gereedschapje’. Gevolg: ik trok de grijze rand compleet van de adapter af. Toen via de zijkant nog losgekregen.. en later eea weer gemonteerd. Ben benieuwd wat er gebeurd als ik em er nog eens uithaal op de officiele manier.. Krijgen jullie hem wel gemakkelijk open? DSC_0714[/quote]</p>
                   

                  Ik heb hem er nooit afgehad.

                  Waarom moest hij er bij jou af?

                  #18361238
                  Eultje
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 November 2011

                    ik heb de ECC gedemonteerd gehad om de draaiknop te vervangen :)

                    #18361250
                    3234dmtr
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 January 2017

                      En toch blijf ik waardering houden voor deze adapter met telefoonhouder. Bij iedere rit heb ik er een telefoon in zitten. Met het schakelen zit het geheel me niet in de weg. Van de week i.v.m. onderhoud aan de auto een andere Astra meegekregen waar zo’n telefoongleuf in gemonteerd zit, maar dat vond ik 3 keer niets. Je kan daar niet met goed fatsoen je telefoon stabiel in kwijt. Er zijn overigens heul handige micro USB naar USB-C adapters te koop. Iets met Ali….?

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.