Astra K massaklem accu losmaken en entertainmentsysteem

Forumindex Forums Modellen Astra Astra K massaklem accu losmaken en entertainmentsysteem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364981
    erikz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 October 2013

      Ik heb een afneembare trekhaak gemonteerd op mijn Astra HB uit 2016 en nu ben ik met de elektriciteit bezig (universeel aansluitset voor Astra K)

      In de handleiding staat dat ik de massaklem van de accu voor de veiligheid moet losmaken. Kan dit zonder problemen of krijg ik dan vreemde meldingen over codes van het entertainmentsysteem of andere zaken die daarna gereset moeten worden (airbag lampje etc)

      Bvd.

       

      #18364985
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Je krijgt geen meldingen over code’s tegenwoordig is alles met zon code gekoppeld en blijft dat onthouden.

        #18364998
        erikz
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 October 2013

          Dat is mooi om te horen. Bedankt voor het antwoord.

          #18365017
          erikz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 October 2013

            Helaas toch een probleem na het loskoppelen van de massa van de accu. Mijn temperatuurmeter van de buitentemperatuur blijft opeens op 0 graden staan. Dit gaat gepaard met de waarschuwing in het display dat het wegdek glad is. :help:

            #18365044
            erikz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 October 2013

              Het is na een paar uurtjes toch vanzelf goed gekomen. De temperatuurmeter werkt weer als vanouds.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.