Astra K koplampfittingen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra K koplampfittingen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18352644
    samson1955
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 February 2005

      Hallo allemaal , ik ben op zoek naar info over de lampfittingen in de koplampen en mistlampen van een Astra K 2016.

      Wat ik graag wil weten welke fittingen er allemaal inzitten ,vooral de voorzijde incl. mistlampen.

      Heb het internet al afgestruind maar kom niet veel verder wat betreft de info over de fittingen , op veel site’s die je tegenkomt krijg je te zien dat het niet op voorraad is , vreemd want de astra k is er toch al een jaartje of twee?

      Misschien is er hier iemand die mij daar info over kan geven.

      B.v.b Hartelijk dank

      Gr Hans

      #18352894
      TCTC
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 July 2011

        Bij een dealer langsgaan met het chassisnummer en in het magazijn de partnummers laten opzoeken.

        Soms vind je ook onderdelen bij een opkoper van ongevalwagens.

        Zo vond ik bvb de metalen fitting van de Astra J dimlicht (onderdeel tussen de lamphouder en de kabelboomconnector) bij een opkoper. Bij de dealer zelf konden ze de fitting apart niet lokaliseren in hun databank. Maakt blijkbaar deel uit van de lamp zelf of van de kabelboom zelf.

        Het lijken op zich eenvoudige onderdelen te zijn, tot je er een nodig hebt.

        #18352956
        samson1955
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 February 2005

          Hoi TCTC , bedankt voor je reactie , maar ik bedoelde eigelijk welke soort fittingen er zoal inzitten H1,H7 enz. vooral de mistlampen ben ik erg nieuwsgierig naar , wil hier wittere en heldere lampen in hebben maar weet zo niet welk type fitting erin moet vandaar.

          Vr groet Hans

          #18352997
          Kietje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 February 2016
            #18353024
            Michel Van Bijsterveld
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 December 2017

              Gewoon astra k intypen op alixpress en klaar.

              Mooie ledsets bestellen met doppen en light cancelers en voor 40 euro klaar.

              Waar denk je dat die sets van gm vandaan komen.

               

              #18353029
              samson1955
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 February 2005

                Hoi , heb intussen alles bij elkaar gesprokkelt m.u.v. de lampen voor de mistlampen voorzijde , is nog steeds niet duidelijk welke aansluiting deze heeft, lees iedere keer andere lamptype’s , H8,H10,H11 enz. dus hoef alleen nog maar te weten welke er in de mistlampen moet dan is het plaatje compleet.

                Heb trouwens ook het interieur van leds voorzien , mooi gezicht die ledverlichting , wist trouwens niet dat er geen lichtje in het handschoenenkastje zit , beetje minder van Opel terwijl ik toch de innovation versie heb :applause01:

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.