Astra K Android Auto Update info

Forumindex Forums Modellen Astra Astra K Android Auto Update info

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369144
    RRAAVVII
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 February 2011

      Hallo,

      ik dacht ik maak een nieuw topic aan voor informatie over de update om je auto android geschikt te maken.

      ik heb geinformeerd bij Opel Binkhorst in den haag. kosten zijn 150 euro. duur 1/1.5 dag

      Duur is afhankelijk of de software aangepast moet worden. dit word door een 3e partij gedaan waarna zij de software weer terug naar opel sturen.

       

      #18369226
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        android auto is een kwestie van de hmi module opnieuw met usb software laden via sps functie op tis2web en daarna nieuwe software laden via sps er hoeft GEEN VCI code aangevraagt te worden. Duurt ongeveer 2 a 3 uurtjes. Heb het namelijk al eens gedaan bij een klanten auto van ons

        #18369298
        Johnnie Ho
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 October 2019

          Ga evens langs Van Der Burg, Zoetermeer. Heb het gister nog laten doen! Kosten 42eu incl btw.  “Software update om hem geschikt te maken voor Android Auto” je kan tevens via de website een afspraak maken waar je onder werkzaamheden software update kan selecteren.  150eu is de update voor je navigatie kaarten. Die zijn idd 150eu . (100eu als je het zelf via navigation.com bestelt)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.