Astra J stoelverwarming defect?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J stoelverwarming defect?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235854
    Relaxed
      Lid sinds:
      10 April 2012

      Wie o wie heeft een tip wat het probleem zou kunnen zijn van een stoelverwarming die niet meer warm word.
      Betreft hier vanaf fabriek geleverde stoel verwarming in mijn Astra j van dec 2010
      De schakelaar ledjes lichten op en je kan gewoon de stand instellen alleen de bijrijders stoel word niet warm. ( als er iemand op zit :D )
      Bestuurder stoel werkt wel. Zekering ook heel en als je de stoel verwarming aan zet hoor je in de auto wel iets schakelen.
      De indicatie ledjes in de schakelaar gaan na ongeveer 1 min à 2 min uit.

      #17858513
      Opelkees
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 September 2007

        is een modificatie van kunnen nieuwe stoelverwarmingsmatten in

        even langs de dealer een afspraak maken dus

        #17858514
        Opel_Bjorn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 May 2008

          Opel heeft tegenwoordig veel problemen met zen stoelverwarming. Insignia heeft er een terug roep actie voor, De Meriva B van men pa had net hetzelfde probleem als u (héél nieuw zetelverwarmingssysteem geplaatst). Ik heb ook de stuur en zetelverwarming in men Astra J en die doet altyd overuren bij mij. Bij mij werkt hij voorlopig nog perfect.

          #17858515
          Relaxed
            Lid sinds:
            10 April 2012

            Opelkees en Goossens Bjorn dank voor de snelle reactie.
            Dan gaan we maar even langs de dealer voor de modificatie, doen ze dan gelijk bijde stoelen of alleen de defecte ? Hoop wel dat de bestuurders stoel en stuur verwarming blijft werken wel een fijne optie afgelopen winter ;)

            #17858516
            Nick-GSI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              vaak hoeft alleen het zitgedeelte vervangen te worden en een software update doen

              #17858517
              Opel_Bjorn
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 May 2008

                Zetelverwarming is een must bij mij!! Stuurverwarming vind ik leuk maar nu niet waaaw :D (maar het koste me niks omdat ik deze optie gratis kreeg van men dealer, die weet dat al men wagens steeds uitgerust moeten zijn met zetelverwarming) Echt heerlijk in de winter, en zelfs als het wat warmer is. Ramen open en lekker warme kont en rug!

                #17858518
                jwvanyperen
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 April 2008

                  @Relaxed wrote:

                  Opelkees en Goossens Bjorn dank voor de snelle reactie.
                  Dan gaan we maar even langs de dealer voor de modificatie, doen ze dan gelijk bijde stoelen of alleen de defecte ? Hoop wel dat de bestuurders stoel en stuur verwarming blijft werken wel een fijne optie afgelopen winter ;)


                  @relaxed
                  ,
                  ik heb hetzelfde bij mijn Astra J SW, 4 september gaan ze kijken bij de dealer :hmmz
                  hoe is het bij jou/jullie afgelopen?

                  gr Jan

                  #17858519
                  Relaxed
                    Lid sinds:
                    10 April 2012

                    Bij mij was de oorzaak dat er 1 pennetje in de module die onder de bestuurders stoel zit geen goed contact maakte. Hierdoor werkte de rechter stoelverwarming niet.

                    #17858520
                    jwvanyperen
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      13 April 2008

                      Relaxed bedankt voor je antwoord,
                      Begrijp ik het dan goed dat er bij jou helemaal geen verwarming was?
                      Bij mij is deze er wel maar slaat na een minuut of 7 uit terwijl die op de passagiersstoel wel blijft verwarmen tot ik hem zelf uitschakelt.

                      #17858521
                      jwvanyperen
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        13 April 2008

                        Hij doet het weer :wub
                        Nieuwe verwarming mat in de stoel gegaan, met dank aan de dealer zonder kosten, ook al was de wagen sinds 2 maanden uit de garantie.

                        #18360352
                        Opel fanaat
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 February 2017

                          Heb een Astra van 2011 en al 3 nieuwe matten en een stuurapparaat gehad ,2 zit en de laatste keer de rug want dat bleek de boosdoener van na ongeveer 3 min. uitval. Nu weer het zelfde en denk dat het weer de rugmat is.Ga bij de volgende auto vast geen stoelverwarming uitzoeken , is wel allemaal vergoed (Bovag garantie )maar je bent hem wel elke keer een halve dag kwijt.En dan nog maar te vergeten van de M32 6 bak ,was 2 weken zonder (Bovag garantie) niet Opel.

                          Groet allemaal

                          #18369003
                          Opel fanaat
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            6 February 2017

                            Tja weer , de winter komt en hij moet het doen maar na 1 min. valt hij weer uit , ben er helemaal klaar mee. Bij Ambergen in Emmen geweest en ….Ja een nieuwe mat en het is klaar eeeeh ,nee alweer , Opel is niet goed in stoelverwarming.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.