Astra J Sports Tourer achterspeakers

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J Sports Tourer achterspeakers

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337705
    db87
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 January 2017

      Beste mede forumgebruikers,

      Wij zijn sinds kort in het bezit van een Astra J Sports Tourer 1.4 Turbo, auto is van November 2015.

      Na het instellen van de radio is het mij opgevallen hoeveel beter de voorspeakers klinken tov de achterspeakers.
      De achterspeakers missen body en brengen nauwelijks lage tonen ten gehore. Ook klinkt achter duidelijk zachter.

      Ik heb dit getest door de fader op 100% voor te zetten en daarna op 100% achter te zetten, er zit een Navi 650 in de auto.

      Nu weet ik niet of de achterspeakers ook van een kleiner formaat zijn dan voor.

      Wel weet ik dat water in de achterportieren een bekend probleem is van van de Sports Tourer. Nu heb ik geen water in de achterportieren staan maar wellicht heeft de vorige eigenaar dat probleem wel gehad waardoor de speakers mogelijk zijn aangetast?

      Zijn er Astra J Sports Tourer rijders die dit probleem herkennen en weten of dit zo hoort?, of klinkt het geluid bij jullie achter net zo goed als de voor?

      Alvast bedankt!

      Detmer

      #18337713
      aapje1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 July 2006

        Ik had in mijn vectra C ook meer boddy qua geluid
        Maar vorige eigenaar? Je schrijft auto is van Nov 2016 dat Is toch eerste eigenaar of demo model?
        Dan kan de vorige eigenaar het toch niet gehad hebben? En heb je nog fabrieks garantie…

        Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.