Astra j na aankoop veel problemen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra j na aankoop veel problemen

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353901
    Hromkes
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 March 2018

      beste Opel liefhebbers. Mijn naam is. Hendrik

      Sints  twee weken ben ik de trotse eigenaar van een Opel Astra 1.4 turbo Cosmo met vele opties.

      Nu ben ik er achter gekomen dat deze Opel nog wat verborgen gebreken heeft. Daarom heb ik een paar vragen voor degene wie mij zou kunnen willen helpen voor een oplossing..

      gebreken.

      1. Stoelverwarming schakeld na 1 minut uit..aan de bestuurders kant.?

      2 cruise controle reageerd helemaal niet. Overigens brand het witte lampje wel in de km teller dat hij aan staat?

      3 graag wil ik hem uit kunnen met op-com welke conrector plus USB kabel moet ik dan hebben. En welke software

      mijn Opel is van bouwjaar 2010 en heeft 128000 km op de teller.

      alvast hartelijk bedankt voor het mee denken./ zoeken naar oplossingen :good:   :good:

      #18353902
      Hromkes
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 March 2018

        Inmiddels ook de accu al vervangen. En de sensor van de koelvloeistof tank  :unsure:

         

        #18353903
        Hromkes
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 March 2018

          Sorry ik zag dat er met vraag 3 iets fout is gegaan. :whistle:

          wat heb ik nodig om mijn auto te kunnen uit lezen met de op-com software welke software werkt voor een stra van 2010 . En wat moet ik nog meer hebben inplaats van software bedankt alvast

          :happy02:

          #18353943
          Astra_DLS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2008

            Vwb de CC, als je op het activatie knopje drukt, verandert dan de kleur naar groen? Volgens mij moet deze groen worden als je hem activeert.

            Ben je een beetje handig met elektronica? Kun je zelf doormeten, want dat scheelt erg veel.

            #18354660
            Hromkes
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 March 2018

              Bedankt.  als ik de stoel verwarming aan zet schakelt hij na een 30 sec uit na 6 keer herhalen blijf hij wel branden en word de stoel ook warm .

              #18355632
              Roopesh
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 February 2008

                Ik heb geen antwoord op al je vragen, maar wat betreft de stoelverwarming heb ik exact hetzelfde. Hij slaat af na niet eens een minuut terwijl die van de bijrijdersstoel  wel gewoon aan blijft.

                Verder werkt hij gelukkig wel goed als je hem weer aanzet…

                #18363137
                miraltje
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  1. Stoelverwarming schakeld na 1 minut uit..aan de bestuurders kant.?

                  schijnt een software probleem te zijn, is een update/modificatie voor

                  2 cruise controle reageerd helemaal niet. Overigens brand het witte lampje wel in de km teller dat hij aan staat?

                  met het linker scroll wieltjeop het stuur naar beneden drukken kun je deze inschakelen op de snelheid die je rijdt

                  3 graag wil ik hem uit kunnen met op-com welke conrector plus USB kabel moet ik dan hebben. En welke software

                  bouwjaar 2010 kun je nog geluk hebben licht een beetje aan bouwmaand, na 2010 kun je nagenoeg niks meer met een op-com

                  #18363173
                  blackopc
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 September 2012

                    beste

                    voor je stoelverwarming heb ik wel een passend antwoordt.

                    ik had een astra gekocht met ditzelfde probleem verwarming

                    schijnt een bekend probleem te zijn namelijk de stoelverwarming mat die vervangen moet worden

                    #18366677
                    bayro
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 May 2019

                      goedenmiddag allemaal…..ik heb een probleem met mijn opel astra 2010 1.4 turbo…. ik krijg melding ” voertuig spoedig naar service”   .  maar hij rijd wel gewoon dooren als ik op het menu knopje druk dat verdwijnt het en komt niet meer terug . wel als ik opnieuw opstart en rij ….ik heb wel gemerkt dat er geen vermogen meer in zit …hij trekt niet vlot op als normaal het geval was….weet iemand iets of advies….?

                      #18397409
                      Jurgen West-Verhofstadt
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        16 November 2020

                        Hallo iedereen ik heb een vraag over mijn Opel astra j sports van 2012.

                        Heb volgende foutmelding

                        afl lampen vereisen service opel astra 2010

                        Wat controleer ik het best eerst allemaal?

                        Mvg :help:

                        #18397458
                        Nick-GSI
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          [quote quote=18397409]Hallo iedereen ik heb een vraag over mijn Opel astra j sports van 2012. Heb volgende foutmelding afl lampen vereisen service opel astra 2010 Wat controleer ik het best eerst allemaal? Mvg :help:[/quote]

                           

                          kijk eerst eens of je bochtenlampen werken, meestal is 1 van die lampen stuk

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.