Astra j led kentekenverlichting

Forumindex Forums Modellen Astra Astra j led kentekenverlichting

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273702
    Chris88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2015

      bij gm tuningsparts een setje led kentekenverlichting gekocht. Echter zaten deze te los in de achterklep. Persoonlijk vond ik de ledjes te fel.

      Setje Canbus t10 Canbus lampjes gekocht maar deze geven een fout melding op de bc.

      Zijn er mede opelrijders die een andere oplossing hebben of zelf een ander setje hebben?

      #18297882
      Chris88
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 February 2015

        Ik heb de bovengenoemde lampjes in de verlichting zitten. Echter geven deze storing.

        Is het mogelijk om deze er tussen te plaatsen en zou de foutmelding dan weg zijn?
        En zal dit plug en play zijn?

        https://www.navaudio.nl/xenon-verlichting/led-verlichting/t10-led-warning-canceler-2993″ onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18297883
        littlebird
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 February 2015

          In theorie zou dit moeten werken. Maar helaas in de praktijk schijnt het toch voor te komen dat alsnog foutmelding geeft. Om het eigenlijk goed te doen kun je de computer “voor de gek” houden. Je zult dan om het goed te doen eerst moeten meten hoeveel ampère en voltage origineel trekt. Dan meten hoeveel de led ampère en voltage trekt. En dan exacte weerstand op aanpassen.

          Of je koopt een setje en gokt erop dat het werkt. Soms heb je geluk dan werkt het.

          Vooral fiat is bijv. erg kieskeurig met weerstanden ben ik achter gekomen.

          Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.