Astra J led interieur verlichting

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J led interieur verlichting

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18340061
    Miraa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 October 2013

      Vandaag eens mijn interieur verlichting van mijn Opel Astra J vervangen door led, mooi helder wit interieur echt een aanrader. Complete set gekocht bij DRLED .. past prima en werkt keurig zonder problemen, nu zag ik dat ze ook kentekenverlichting hebben maar ik zie op het internet nogal wat verhalen voorbij komen dat dit niet goed is voor je portemonnee omdat de kentekenbrigade hier nogal eens moeilijk over doet. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben benieuwd!!

      Groetjes Miraa

      #18340068
      Firezi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 May 2011

        Sommige merken rusten hun modellen er standaard mee uit…
        Op mijn vorige Opel heb ik ook altijd led kentekenverlichting gehad en dat leverde nooit problemen op bij controles en bij apk.

        Echter zie je ook wel eens aftermarket led verlichting op auto’s die zo fel is dat de kentekenplaat onleesbaar wordt, ik kan me voorstellen dat dat niet gewaardeerd wordt door de politie.

        #18340070
        computerbug
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 April 2011

          Ik dacht dat ik dit al eens vermeldt had op het forum, maar kan het niet terug vinden.

          Ook ik ben 2x aan de kant gezet, maar als ik er lampjes in plaatste mocht ik door rijden!
          Maar ik had ze nog in de auto liggen voor reserve.

          Een raar verhaaltje!, mijn neefje was met een zak lantaarntje door een friet bakje aan het schijnen en zag dat dit licht diffuus was geworden.
          Toen dacht ik ping!!!, en heb een bodem uit geknipt en in de kenteken gelegd en dicht geschroefd.

          Geen problemen meer gehad, ook niet met apk!, misschien een idee!

          #18340199
          johnel
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 February 2017

            Hallo jongens, Ik heb zelf ook alle led’s in mijn Astra J vervangen.
            Nu ben ik bijna van al die vieze rode led’s af ze zijn nu mooi wit.
            Het enige is nog de led’s in de snelheidsmeter die heb ik wel maar
            die heb ik nog niet ingebouwd omdat het zeer lastig is. in de snelheidsmeter
            zitten speciale haakse led’s. ook het karwei met het stuur valt niet mee.
            Je moet er speciaal gereedschap voor hebben ander heb je zo grote schade.

            #18355633
            Roopesh
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 February 2008

              Kan iemand misschien aangeven welke type aansluitingen gebruikt worden voor de binnenverlichting?

              En moet ik dan nog letten op Canbus?

               

              Thankss alvast

              #18374315
              Jeffrey Jonker
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 April 2020

                Net een set interieur verlichting binnen gekregen van Ledperf. Alleen wat een slechte kwaliteit. Of het ligt aan mij. Maar 1 ledlamp van de zonneklep brand maar 1 led ipv 2 die erop zitten. En ze lijken me minder vel dan eerder vanavond. En de leesverlichting voor, branden van de 5 ledjes, maar 2 ledjes, en dit geldt voor zowel de rechter als de linker leesverlichting. De verlichting in het midden is keurig fel led en brand goed. En ook de verlichting voor de achterbank is goed.

                Zijn dan gewoon de Leds slecht? Of heb ik een verkeerde handeling verricht? Had de sleutels niet in contact zitten.

                Oh en het schoenenkastje ook vervangen. Lampje deed het, haal die eruit en vervang deze door de Led. Doet niks meer. Zekering?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.