Astra j

Forumindex Forums Modellen Astra Astra j

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370613
    Thijs1990
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 December 2019

      Goedenavond,

      Ben in het bezit van een Astra j uit 2013.

      Nu zou ik willen als ik mijn auto op slot doe dat dan de electrische spiegels ook inklappen. Kan iemand mij adviseren welke obd programmer ik moet gebruiken en welke software?

       

      Mvg

       

      Thijs

      #18370619
      John67
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 October 2019

        <p style=”text-align: left;”>Denk dat alleen kan door bedieningsknop voor spiegels handmatig naar beneden te klikken.</p>

        #18370631
        pjotter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2013

          [quote quote=18370613]Goedenavond, Ben in het bezit van een Astra j uit 2013. Nu zou ik willen als ik mijn auto op slot doe dat dan de electrische spiegels ook inklappen. Kan iemand mij adviseren welke obd programmer ik moet gebruiken en welke software? Mvg Thijs[/quote]

          Het is mogelijk met een spiegel modulle zie link https://www.carmodule.de/produkt_P20154_Spiegelanklappmodul_V3.html

          spiegelmodulle V3

          #18370641
          Rikrik
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 February 2019

            Een vraagje tussendoor. Ik heb een Astra J uit 2011. Kan het zijn dat de inklap functie daar helemaal niet op zit?

            De auto is volledig uitgerust behalve inklapbare spiegels als ik het goed heb haha. Lijkt me sterk maar het lijkt er wel sterk op ;)

            Ik zie namelijk geen inklap tekentje bij de spiegelverstelling knop staan. Normaal zou je hier een speciale stand verwachten.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.