astra h opc

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen astra h opc

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234091
    turbootje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 June 2004

      ff een vraag voor een vriend van me

      die rijd dus een astra h opc maar die wil m graag verlagen. wie weet of dit mogelijk is en met welke set.denkende aan een schroefset

      is dit mogelijk ivm ids 2 :hmmz

      #17834169
      turbootje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        ho stop niet allemaal tegelijk :sleeping

        #17834170
        tijgetje57
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2004

          Als je hem verlaagt en je hebt IDS2, hiermee kun je hem al strakker zetten, dan ben je wel je feature kwijt op die wagen.

          En je auto nog lager zetten? Woon je niet in drempelland?

          #17834171
          turbootje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            nee hij woont niet in drempelland tis maar een gehucht hahahaha

            maar hij kan geen schroefset ervoor vinden zodoende,

            #17834172
            Klanderman
              Lid sinds:
              29 March 2009

              Die schroefset zou ook je IDS onderstel vervangen. Dit wil niemand denk ik? Vandaar dat er ook geen schroefset voor te vinden is waarschijnlijk:P

              #17834173
              dasmoerf
                Lid sinds:
                15 October 2004

                [rquote=1891660&tid=144415&author=Klanderman]Die schroefset zou ook je IDS onderstel vervangen. Dit wil niemand denk ik?/rquote]

                ik misschen wel!!
                maar elke schroefset die te koop staat is wel voor opc, maar niet met ids 2.

                maar zat zo te denken…….
                als ik gewoon een set neem voor Bijvoorbeeld de z20ler vervolgens de aansluiting (stekker) van de electronica loskoppel en netjes ophang , afplak. en naar opel dealer gaan om de ids uit te laten programmeren, dan moet het toch kunnen lijkt mij.

                of zou ik nog voor andere problemen komen te staan?
                weet ook niet hoe die ids2 precies werkt eigenlijk.

                en waarom zou ik het willen? voor de looks voornamelijk en een betere wegligging.

                #17834174
                Klanderman
                  Lid sinds:
                  29 March 2009

                  Gewoon de sport knop indrukken, dan is je wegligging denk ik beter dan met een schroefset;)

                  Maar gaat je sportknop nog wel werken als je de stekker voor de IDS eruit zal trekken?

                  #17834175
                  dasmoerf
                    Lid sinds:
                    15 October 2004

                    dat is een hele goede vraag!!
                    Dit soort dingen wil ik graag weten voor ik over ga tot aanschaf van een schroefset!!:D

                    #17834176
                    Z20LER
                      Lid sinds:
                      18 October 2007

                      Als je de sportknop indrukt wordt de auto stugger.
                      Ik zou je stekker er niet afhalen dit ivm foutmeldingen en dat je lamp op het dasbord waarschijnlijk zal gaan branden (ids+)
                      Ik zou het zo laten en stel dat je ooit problemen krijgt aan je automatische dempingsysteem kun je nog kijken of je dr een ander set onder zet.
                      Maar dan moet je de auto wel programeren dat ids+ er niet meer op zit.

                      Succes.

                      #17834168
                      turbosix
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 November 2010

                        De sportknop staat ook in verbinding met je gas-respons, dat raak je dan ook kwijt!
                        Met de sportknop wordt hij immers ook wat zenuwachtiger op het gas..

                        Over de werking;
                        mij is verteld dat de dempers gevuld zijn met een magnetische olie (vol met microscopische metaal deeltjes)
                        Met de sport knop wordt er een magnetische spoel geactiveerd en is daar door dus stugger.
                        Correct me if im wrong…

                        Ik persoonlijk zou het nooit doen, kost klauwen vol geld en zal er niet eens beter om rijden.
                        dus doe je het alleen voor de looks denk ik….

                        #17834177
                        Spacejam
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 November 2006

                          de gas-respons en stuurreactie raak je niet kwijt, enkel de stuggere demping als je op de knop drukt.

                          #17834178
                          turbosix
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            7 November 2010

                            Is dat dan wel apart van elkaar uit te programeren?
                            de stuurreactie was ik alweer vergeten :D , ik merk daar nooit zo veel van en gebuik de sport-stand zelden…

                            #17834179
                            Spacejam
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              21 November 2006

                              Ja dat kan, ik heb namelijk zelf de sportknop ingebouwd maar zonder het ids onderstel. Andersom kan ook zeker.

                              Het is gewoon een kwestie van ids in de diverse modules op “not present” te zetten.

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.