Astra h opc 2007 radio

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18338782
    Maarten.Lambers
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 February 2017

      Beste forumers,
      Ik heb pas geleden een astra h opc gekocht met een ingebouwd radio scherm. Alleen er zit geen usb aansluiting op en ik zou graag mijn boordcomputer ook willen bedienen. Hebben jullie hier misschien een oplossing voor ?
      Vriendelijke groet,
      Maarten Lambers

      #18339292
      MOSHterd
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 February 2016

        Ik heb zelf de originele CD30-mp3 vervangen voor een Pioneer AVH-X5800DAB. Ik heb er nog wel een extra interface voor gekocht zodat ik de stuurwielbediening kon behouden. Door middel van de stuurwielbediening kun je dan door het boordcomputer menu heen scrollen.
        Wellicht heb je iets aan de info in mijn topic.

        #18340981
        Hilko
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 October 2008

          Hallo Maarten,
          Ook ik heb al een aantal maanden een Astra H OPC en ben tegen hetzelfde probleem aangelopen. Bij mij zit er een CDC40 in, zonder AUX-mogelijkheid. Ik ben van plan om een NEXUS-tablet in te bouwen, waarop ik muziek en navigatie heb. Dat via de CDC40, zodat de BC en stuurwielbediening in takt blijft. De spullen heb ik allemaal al in huis, dus het is zeker dat hij erin komt, maar wanneer kan ik nog niet zeggen.
          Ik maak wel een beschrijving, dus als het project af is, kunnen anderen er van profiteren.
          Ben benieuwd wat jouw keuze zal worden.
          Gr. Hilko

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.