Astra h led adapter?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra h led adapter?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18343675
    Bendertt
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 May 2016

      Hallo, ik heb 2 mooie felle led lampen besteld maar ze passen niet. Ik heb dan een adapter oid nodig.

      Zoiets ongeveer.

      https://www.autolampenshop.nl/h7-xenon-adapters

      Maar dit zal ik helemaal moeten aanpassen wil het misschien blijven zitten. Iemand een andere oplossing? Wil wel graag de standaard h7 lampen er zo weer in kunnen zetten mocht het toch niet bevallen of er 1 stuk gaan.

      Gaat om deze lampjes:
      Super Heldere Auto Koplampen H7 LED H8/H11 HB3/9005 HB4/9006 H1 70 W 7000lm Auto Front Bulb Automobile Koplamp 6000 K Auto Verlichting
      http://s.aliexpress.com/Rfm6ny6N

      #18365534
      richardw
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        h7adapter astra Hjpg

        #18365538
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Met de goede adapters hoef je niks aan te passen, er zitten al soort van deze adapters in voor je huidige H7 lampjes, enkel is het gat vaak net te klein om de led lamp door te krijgen.

          #18365662
          Martin Pasterkamp
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 April 2019

            In principe moet de aansluiting inderdaad hetzelfde zijn van de h7 lampen.

            Wat hierboven ook al genoemd werd, de afmetingen van de led lampen kan inderdaad anders zijn waardoor het niet past. Ik heb er zelf ook led lampen ingezet icm projectie koplampen. Ik heb specifiek “low profile” lampen gekocht welke het dichts bij het model van een standaard halogeen lamp zit.

            Led lampen hebben wel echt een projectie lens nodig om er voordeel uit te halen, het licht zal anders erg verstrooid worden en je verblind tegemoet komend verkeer.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.