Astra H Coupe Respray waar aan te denken?

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Astra H Coupe Respray waar aan te denken?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    rdh

Hoi mensen,

Ik heb de opc bodykit nu compleet voor mijn auto en dit alles word 31mei naar de spuiter gebracht incl een respray van de auto omdat deze erg last heeft van swirls en kleine krasjes wat een kadotje was van de vorige eigenaar.

Echter vroeg ik me af of mensen hier ervaring hebben met met het her laten spuiten van hun auto waar moet ik bv allemaal opletten?

De auto zal de zelfde kleur blijven en mee gespoten worden tot in de dorpels, ik doe het demonteren van de auto zelf om geld uit te sparen.

Alvast bedankt voor jullie tips en reacties.

mvg remco

Jurgen
      Deelnemer

Wordt er nog wat hersteld/uitgedeukt/strakgemaakt? Dan zou ik ff op die plekjes letten, dat je daar geen rare plekken in de lak krijgt. Verder ligt het ook een beetje aan de kleur, op de ene kleur zie je meer dan de ander. Denk dat je verder niet zoveel kunt missen, overal goede dekking enzo lijkt me logisch om te controleren. Verder zou ik de lak even controleren op siliconen/stofjes in de lak, maar bij een beetje autospuiter worden deze ook al weggewerkt. Voor de rest, als je auto compleet wordt overgespoten, kun je ook niet echt kleurverschil krijgen, dus daar hoef je eigenlijk nauwelijks aandacht aan te besteden.

rdh

Mijn auto heeft geen schaden of iets en hoeft ook niet strak gemaakt te worden gelukkig king:, echter wil ik hem geheel nieuw in de lak om wat sleutel en ring krasjes en swirls weg te werken zodat hij weer helemaal strak in de lak staat met zijn nieuwen bodykit ;).

Wat betreft de kleur deze blijft inderdaad gewoon het zelfde in dit geval black sapphire (zwart).

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.