Astra H – Automatisch licht sneller reageren

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H – Automatisch licht sneller reageren

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267661
    AstraOPC2010
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 March 2010

      Iemand misschien een idee HOE je ervoor kunt zorgen dat je verlichting sneller reageert op donker worden of altijd automatisch kunt laten aanspringen.
      Mijn systeem staat op auto ingesteld maar bij lichte schemering/mist gaat de verlichting niet aan.
      Aangezien de regen en lichtsensor dezelfde zijn ???kun je volgens mij niet voldoen met afplakken met donkere folie.

      Ideeën ?
      groet Ric
      PS af fabriek systeem.

      #18249554
      Spacejam
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2006

        Afstellen kan niet, je kan er wel voor zorgen dat ze altijd aan staan. Kan je met op-com doen in de uec module, zoek maar even hier op het forum, er is veel over geschreven.

        #18249555
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Kon dat maar. Ik vind ook dat de verlichting er laat aangaat

          #18249556
          BadBert
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 December 2008

            Hmmm, bij mijn corsa d kon ik dat instellen via het “verborgen menu”, zou dat ook niet kunnen bij de astra h?

            Ik zou het ook wel willen weten, want vind ook dat ze wel wat eerder aan mogen!

            #18249557
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              Is niet in te stellen, wel kan je instellen dat zodra je de auto start/op contact zet de verlichting automatisch altijd aan gaat, dit doe je in de UEC en de REC

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.