Astra H achterklep/kofferbak

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H achterklep/kofferbak

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337252
    Merdin
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 January 2017

      Hallo,

      Zoals ik mezelf eerder had voorgesteld, trotse eigenaar van een Astra H Twinport.

      Echter heb ik nu een probleem. De achterklep is open en wilt niet meer sluiten.
      De eerste keer had ik dat rubbertje geopend en de schakelaar achterop gedraaid, waarna de slot het weer deed. Helaas is na een paar dagen dit probleem weer opgetreden en lost dat nu het probleem niet meer op.

      Nu heb ik de schakelaar eruit gehaald en helemaal gedroogd. Aan de schakelaar ligt het zeker niet, want als ik het indruk hoor ik nog wel een geluid, maar gebeurt er niks.

      Weet iemand waar dit aan ligt? Moet ik een nieuw slot aanschaffen?

      #18337253
      Peter30
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 February 2011

        Check eens of er een draadbreuk zit bij de doorvoer tussen de auto naar de achterklep. Dit heb ik zelf al eerder meegemaakt bij dit soort klachten, ook bij de achterdeuren. Dat diverse functies uitvielen.

        #18337254
        Merdin
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 January 2017

          Ik bedoelde TwinPort en niet Twintop, sorry. Ik zal ook even naar de kabels kijken, waar kan ik die precies vinden?

          #18337255
          Peter30
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 February 2011

            Als je de kofferbak opent zie je bovenin een zwart deurrubber (“harmonica vormig”) vanaf de auto de klep in lopen. Hier loopt oa de bedrading doorheen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.