Astra h AC-probleem

Forumindex Forums Modellen Astra Astra h AC-probleem

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18480235
    sasaki11
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 September 2022

      Ik heb een Astra H GTC uit 2005 die onlangs de volgende 2 problemen vertoonde, beide gerelateerd aan het AC/verwarmingssysteem.

      Regeling van de luchtstroomrichting werkt niet. Ongeacht de positie die is geselecteerd met de middelste knop (omlaag, voor, omhoog of combinaties), er komt lucht uit alle richtingen. Zoek enkele video’s waarin mensen probeerden vet op de versnelling onder de stuurkolom aan te brengen, maar het lijkt niet vast te zitten. Is er een specifieke zekering voor de motor die de luchtstroomgeleider draait? Of misschien is de AC-controller (3 toetsenpaneel onder de radio) defect?

      AC werkt, er komt koude lucht aan, maar als ik de motor uitzet, blijft de luchtpret draaien. Ik moet zekering F3 verwijderen om deze te laten stoppen. Is dit ook mogelijk door een defect AC-paneel of misschien een thermostaat?

      #18482392
      sasaki11
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 September 2022

        [quote quote=18480235]Ik heb een Astra H GTC uit 2005 die onlangs de volgende 2 problemen vertoonde, beide gerelateerd aan het AC/verwarmingssysteem.

        Regeling van de luchtstroomrichting werkt niet. Ongeacht de positie die is geselecteerd met de middelste knop (omlaag, voor, omhoog of combinaties), er komt lucht uit alle richtingen. Zoek enkele video’s waarin mensen probeerden vet op de versnelling onder de stuurkolom aan te brengen, maar het lijkt niet vast te zitten. Is er een specifieke zekering voor de motor die de luchtstroomgeleider draait? Of misschien is de AC-controller (3 toetsenpaneel onder de radio) defect https://omegle.onl/?

        AC werkt, er komt koude lucht aan, maar als ik de motor uitzet, blijft de luchtpret draaien. Ik moet zekering F3 verwijderen om deze te laten stoppen. Is dit ook mogelijk door een defect AC-paneel of misschien een thermostaat?[/quote]

        I got this,…

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.