Astra H 19cdti lampje met sleuteltje na sleutelen

Forumindex Forums Modellen Astra Astra H 19cdti lampje met sleuteltje na sleutelen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18347257
    jonasbee27
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 March 2010

      Hallo allemaal, afgelopen weekend mijn massa vliegwiel, drukgroep en koppelingsplaten vervangen van mijn astra H 19cdti. Alles is tiptop verlopen en de auto rijd weer perfect.
      Echter gaat na enkele snelwegkilometers het lampje branden met het sleuteltje er in. Voorheen was dit niet. Wellicht ergens toch iets geraakt of niet goed terug gemonteerd. Weet iemand waar dit misschien aan kan liggen. Voor de duidelijkheid, uitlaat is gedemonteerd, subframe en zowat complete motor los gehad.
      Erg veel los gehad dus weet niet waar ik moet beginnen met zoeken.
      Graag hoor ik van jullie. Gr

      #18347258
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Uitlrzen met gas en rem pedaal, zie youtube.

        #18348639
        jonasbee27
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 March 2010

          Dat uitlezen met gas en rem werkt niet. Ik heb hem uitgelezen en de kast gaf een storing aan de uitlaatgasdruksensor. Deze nagelopen en wat bleek; Slangetje stuk. Dus slangetje vervangen en probleem verholpen.
          Heb trouwens zelf een uitleesapparaat aangeschaft dus mocht ik iemand kunnen helpen met uitlezen mag je me berichten, ik doe het gratis voor je.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.