Astra G Z16se onregelmatig stationair

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Z16se onregelmatig stationair

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    darknight2003

Als mijn astra koud is loopt hij erg onregelmatig, zelf denk ik eraan om mijn egr gedeeltelijk of helemaal af te doppen, iemand enig idee of dit kan en werkt?

Daarnaast hoor ik een irritant geluid, en tokkend geluid, pas vanaf 15km per uur dan hoor je het heel goed, bij 40 hoor je t wel maar valt t niet zo op.. onder de 15 is het gelijk weg.. kan het maar niet vinden iemand enige suggesties?

Astragz16se

Ik heb ook een Z16SE Mijn motor loopt ook niet goed bij stationair. Ik ga een egr afdek pakking halen bij dealer en dan ff kijken hoe dat gaat. Tokken geluid herken ik ook. Mijn motor die tikt ook en waarschijnlijk is mijn nokkenas versleten. Ik ga vanuit dat het daarmee te maken heeft.

Haasje17
        Moderator

Stationair heeft nooit met egr temaken. Dit is vaak vervuildgasklephuis of versleten nokkenas.

darknight2003

Nokkenas lijkt me sterk, houdt niet in tijdens t rijden en op cc ook niet.. gasklep eens schoonmaken dan maar..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.